דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

המלצת דיסק: הרכב שבט אחים - "בגן עדן מקדם" | זוהר מלאכי

0


האלבום הראשון של הרכב שבט אחים התחיל בכלל כמתנה מיוחדת לרגל יום הנישואין ה-50 של הוריהם. היום לאחר 64 ימי נישואין הרב דניאל כהן ומשה בילינקי [קלרינט], דבורה כהן בילינסקי [חליל ופיקולו], רחל קנטרוביץ' כהן ומרים בילינסקי צבי [כינור] מנפיקים כבר אלבום חמישי, "בגן עדן מקדם".

"בגן עדן מקדם" הינו אלבום המכיל חמש עשרה רצועות השמעה הכוללים בתוכם מחרוזות מחצרות החסידים כדוגמת: חב"ד, ברסלב, ויזניץ ואחרים. אלבום "בגן עדן מקדם" מהווה בשורה משמחת לשוחרי עולם הכליזמרים והנגינה היהודית האינסטרומנטלית אשר מנוגנים מדורי דורות ועד היום אליהם מצטרף נגן הקלרינט, חיליק פרנק.

"שלמה המלך לימד אותנו שהנישואין הם משל לקשר בין הקב"ה לבין עם ישראל. אותו שלמה המלך לימדנו 'בכל דרכיך דעהו' כלומר כל מה שאנו עושים בחיים עם הבנה וכוונה מתאימה יכול לקרב אותנו אל הקב"ה ולעזור לנו לדעת אותו לדבוק בו. זהו שלמה המלך אשר בנה את בית המקדש, מקום המפגש בין שמיים וארץ, בין הקב"ה לבין האדם. רק בנישואין אנו שותפים לקב"ה בבריאה, בחינוך ובאהבה במידה כה גדולה. רק בנישואין יש לנו את האפשרות ללכת לגמרי בדרכי הקב"ה בהקשבה, אכפתיות, בעשיית חסד ודאגה לצורכי השני, בתמיכה , חברות עמוקה ואמיתית, הבנת הזולת ואהבתו, ובשאיפה מתמדת לקרבה ואחדות". לכם נותר לאחל שהניגונים אלו יוסיפו אווירה של השכנת השכינה בביתכם כגן עדן מקדם. אני התחברתי. מה איתך?
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC