דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

שובב וחתרני: קליפ חדש של פיני איינהורן בדרך לשבור את הרשת ● צפו

0


"בעל המנגן", "מלך הקומזיצים", "האיש והגיטרה", "פצצת אנרגיה" ועוד שלל כינויים שונים הודבקו במעלה הדרך לפיני איינהורן. אבל לפני הכל, פיני הוא יוצר שמביא איתו משב רוח מרענן לז'אנר החסידי. הוא מסוגל להרים בית אבות שלם על הרגליים תוך חמש דקות מרגע שפרט על המיתר הראשון בגיטרה שמלווה אותו לכל מקום, הוא יודע להרקיד ישיבה שלמה עם שיר בן יותר מ-30 שנה ובעיקר הוא יודע להביא אנרגיות מחשמלות לכל מפגש עם קהל.

בדרך לאלבום חדש הוא משחרר קליפ ראשון משעשע למילים "טוב להודות לה' ולזמר לשמך עליון" במהלכו הוא "עובר על החוקים" נתפס על ידי שוטרים ומובל אל תא מעצר כשלאורך כל הדרך הוא ממשיך לפזם בעליצות "טוב להודות לה'".

"מי שמכיר אותי ואת המוזיקה שלי, יודע שאני תמיד מחפש לחדש" אומר פיני. "השיר בא לבטא את חובת הכרת התודה שיש לנו לקב"ה, בכל זמן בכל רגע ובכל סיטואציה".

הלחן, פרי יצירתו של פיני, מזכיר סגנונות של מוזיקה בעלת ניחוח אמריקאי ופיני אינהורן, לא מכחיש שהוא הושפע בין היתר מסגנונות רבים ומגוונים של מוזיקה כללית.
במהלך הקליפ פיני אף נחבל ומפונה באמבולנס על ידי צוות חובשים אך לבסוף משליך את הקביים לטובת ריקוד חסידי סוחף עם החבורה שמלווה את פיני. העיבוד המשובח הוא פרי עבודתו של המוזיקאי שימי סקאלר שאף הפיק מוזיקאלית את השיר. ואת הטקסט באנגלית תרם ליפא שמעלצר המיודד עם פיני ורואה בו חבר לז'אנר הייחודי שיסד.

לפני תקופה שחרר פיני אינהורן את השיר "ומשתוקק", למילים שחיבר בעל ה"שפת אמת" בו חשף את יכולותיו לרגש ולבצע טקסטים בעלי משמעות ועומק, בקליפ החדש פיני מציג את הגישה השובבה בפרשנות המוזיקאלית שלו בנוסף לכישורי ההלחנה שהוא מפגין לראשונה.

פיני איינהורן קנה את שמו דרך מאות הקומזיצים שקיים עד היום. הוא כבש בסערה את עולם הישיבות החסידי אבל לא רק. גם חתנים וכלות שביקשו לערוך קומזיץ בעיצומה של החתונה מצאו בפיני את הכתובת האידיאלית. באחרונה אף הופיע בשבת ברכות לצד ראש ממשלת ישראל, שר החינוך והשר לבטחון פנים שהתפעלו מכישוריו.

"אחרי שתצפו בקליפ, ותגלו שאי אפשר להפסיק לזמזם את השיר, אני מאמין שתבינו שהאלבום שלי הולך להיות מעניין" מבטיח פיני.

הקליפ המדליק הופק וצולם על ידי ״היפר הפקות״



מילות השיר:
"טוב להודות לה' ולזמר לשמך עליון, להגיד בבוקר חסדך,
גם כשחשוך רוצה להאמין בך,
איך אפשר שלא לראות אותך
ואמונתך בלילות"
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC