דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אביתר בנאי בהיכל | זוהר מלאכי

0
אביתר בנאי חגג 20 שנות יצירה בהיכל התרבות בת"א עם הופעת אורח של דודו טסה. הקהל הצביע ברגליים ובמחיאות כפיים.

אלפי מעריצים דתיים-חרדיים וחילונים, מבוגרים וצעירים כאחד גדשו אתמול [יום חמישי] את היכל התרבות בת"א. ולאלו שלא התאפשר להגיע היה אפשרות להסכית בתחנת הרדיו גל"צ. כי הרי כולנו [פחות או יותר] שותפים לדרך הארוכה [20 שנות קריירה] של אביתר בנאי מאז צאת אלבומו הראשון והמוצלח.

אביתר בנאי פתח את ההופעה עם השיר "פרגולה" מתוך אלבומו החדש, "לשונות של אש". לא בכדי פתח אביתר בנאי עם השיר "פרגולה" את הופעתו זאת בשל העובדה כי לאורך כל ההופעה ישנו כביכול חשש להפסיד את היש החיצוני הטוב, והפחד להיות משועבד. יש רצון של אביתר בנאי להגיע לאני האמיתי שלו. לעשות את הדברים ממקום נכון חופשי ומאמין. בתום השיר המשיך אביתר בנאי עם השירים: "מתנות", "עכשיו" ו"לשונות של אש" לא לפני שביקש מהקהל להכיר ולהוקיר את היופי הפנימי והאוצרות הגדולים הטמונים בנו. לחפש את הטוב. להיות, לחיות כי אין זקנה ברוח. וגם למוות אין רוח. ושהחיים הם נס.

אביתר בנאי המשיך את הופעתו עם השירים: "אותיות פורחות באוויר", "פקק תנועה", "אור בצל", "ילדים" שיר שהוקדש לבנו, "לילה כיום יאיר", "אב הרחמן", "אני אוהב אותך" ו"תתחנני אלי". אביתר בנאי לא שכח לפרגן לעמית יצחק על הגיטרה, ז'אן פול זימבריס על התופים, רועי חרמון על הקלידים והחצוצרה ואברי בורוכוב על הגיטרה בס וכלי הקשה אשר ללא ספק עשו את עבודתם נאמנה והביאו לנו הופעה מהוקצעת ושווה.

דודו טסה הצטרף לאביתר בנאי בתום השיר "יש לי סיכוי להינצל" וביחד הם ביצעו את השירים: "איזה יום", "גנב", "בסוף מתרגלים להכל" ו"תחרות כלבים". אביתר בנאי נפרד מדודו טסה והמשיך עם מיטב הלהיטים כדוגמת השירים: "תל אביב", "הושענא", "עד מחר" אשר חתמו הופעה רוחנית וקסומה במיוחד. אני אהבתי. מה איתך?
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC