דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

"עולם כה יפה" - הזמר משה דוויק מפתיע בשיר חדש

0


בדרך לאלבום בכורה, ולאחר הצלחתם המסחררת של הסינגלים "למעלה", ו-"רועה נאמן", מפתיע הזמר משה דוויק בשיר חדש - "עולם כה יפה" העוסק בכמיהה ליום בו נחיה בעולם יפה ומתוקן יותר, עולם של גאולה, לצד האמונה שיום זה קרוב מתמיד.

בעיתוי מושלם, מופיע השיר לקראת "חג הגאולה" – יום שחרורו של האדמו"ר הזקן, רבי שניאור זלמן מלאדי זיע"א מבית האסורים, החל בתאריך י"ט כסלו. במהלך השיר, משולב חלק מהניגון העתיק "ארבע בבות", שהלחין האדמו"ר הזקן.

השיר נכתב והולחן במיוחד עבור הזמר משה דוויק, על ידי המפיק המוסיקלי המוכשר אודי דמארי, שהופקד גם על העיבוד המושלם. כמו בשירים הקודמים, שוב מספק השיר הצצה מזווית נוספת ליכולות הווקאליות המרשימות וכשרון הביצוע וההגשה של הזמר משה דוויק.

"חג הגאולה פרץ מזמן את גבולות חסידי חב"ד", אומר דוויק, "אבל עבורי הוא מרגש באופן מיוחד, כיון שזהו גם יום הולדתה של אמי, מרת חנה גאולה ע"ה, אשת חייל ודמות מופת, שנקראה בשם זה בעקבות החיבור העמוק בין משפחתה לחסידות חב"ד".

"אמא ייחלה כל ימיה לגאולה האמתית והשלמה", מספר דוויק בהתרגשות, "וזוהי הזדמנות מיוחדת במינה להקדיש לה את השיר החדש, עדי יקיצו וירננו שוכני עפר, ונזכה לראותה בתחיית המתים במהרה בימינו".

האזנה ערבה!

צילום תמונה: ליאור מיכאל
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC