דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

המלצת דיסק: יונינה - "אמת פשוטה"

0

"האלבום הזה הוא יומן מסע זוגי. הוא נולד לפני שנים, במגירות הנפרדות שלנו. היינו בדרך לאלבומי סולו כשנפגשנו, ולא יכולנו לדמיין לאן ההיכרות בינינו תיקח אותנו ואת השירים שלנו. אספנו אל תוך האלבום יצירות מהעבר ומהווה, שנוצרו ביחד ולחוד, ובעיקר את המיזוג המוסיקלי שנוצר ביננו", אומרים יונתן ונינה טוקייר [ביחד "יונינה"], "בחרנו להשאיר שתי רצועות סולו באלבום ["אלייך" ו-"Trapped"] כדי לזכור שמעבר לאחדות ביננו אנחנו גם נפרדים. אנחנו מלאים תפילה שהשירים הללו יזכו לגעת בלבבות, לדבר אמת ופשטות ולעשות נחת רוח לקב"ה".

ב-08.01.16 העלו יונינה סרטון ל-YouTube "מזמור שיר ליום השבת" אשר צבר מעל ל-70,000 צפיות, זה המשיך שלאחר כמה ימים ב-16.01.16 העלו סרטון נוסף "טוב להודות" שצבר 75,000 צפיות וכך ב-17.02.16 כשהעלו סרטון "התנערי" שצבר מעל ל-95,000 צפיות. שיא של הצפיות היה בסרטון של "ONE DAY" של מתיסיהו שהעלו ב-01.08.16 אשר צבר מעל ל-2 מיליון צפיות ברחבי העולם. אז כבר ידענו שהם הולכים להיות אושיות רשת ושעוד נשמע עליהם. ואכן בסוף קיץ 2017 הנפיקו יונינה אלבום בכורה, "אמת פשוטה".

"אמת פשוטה" הינו אלבום המכיל 11 רצועות השמעה שכתבו והלחינו יונינה פרט לשירים: "אדם של חלומות" שכתב משה קלוגהפט", "א-לוקי נשמה" ו"שיר של בוקר" אשר לקוחים מהמקורות. שם האלבום אינו מקרי היות ויש רצון להעביר לקהל המאזינים משהו נקי ופשוט שיוצא מהלב ולהיכנס ללב המאזינים. אני אהבתי. מה איתכם?
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC