דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אוהד מושקוביץ VS ג'סטין טימברלייק בגמר ה'סופרבול'

0
הלילה התקיים בארה"ב ה'סופר-בול' - משחק ההכרעה של ליגת הפוטבול האמריקנית ה-52 במספר. כמיטב המסורת, במהלך המשחק התקיים 'מופע המחצית' ובו הופיע הסופרסטאר האמריקני ג'סטין טימברלייק לעיני מאות מליוני צופים ברחבי העולם.

בין כל אותם מיליונים רבים שצפו במשחק, היו גם לא מעט שומרי מצוות שמצאו אלטרנטיבה ראויה לא פחות מאשר המופע של טימברלייק. עבורם, לפני כ-5 שנים, החל איש התקשורת האמריקני נחום סיגל לשדר את 'מופע המחצית הכשר' (Kosher Halftime Show) ברשת NSN - אתר האינטרנט שלו, ובכך הציע דרך כשרה למהדרין גם לצפות במשחק הספורט וגם ליהנות מהפוגה מוזיקלית ראויה. בקהילות היהודיות בארה"ב היוזמה התקבלה בהתלהבות וזכתה לאחוזי צפייה אדירים, וכן בישיבות ומוסדות החינוך לבני חו"ל הלומדים בישראל, אימצו את התכנית ובאמצעותה העבירו את שידור המשחק בדרך ראויה.

השנה יזם סיגל שיתוף פעולה נדיר ויחיד מסוגו בין הסופרסטאר החסידי אוהד מושקוביץ וכוכב הרשת הפופולארי מאיר קיי, ויחד הציגו במהלך המשחק 'מופע מחצית כשר' שטרם נראה כמותו. 17 דקות של קליפ מוזיקלי מדהים, שהופק יחד עם בית החולים וילף לילדים במרכז הרפואי 'שערי צדק' ובוצע בין מחלקות בית החולים לטובת ולהנאת הילדים החולים. בימים האחרונים צילמו אוהד ומאיר בין כותלי בית החולים בשיתוף פעולה שחצה מגזרים. בקליפ השתתפו ילדים חילונים, דתיים, חרדים וערבים, תוך מתן דגש על אחדות וכבוד הדדי.

"מופע המחצית הכשר שלנו הוא אירוע יחיד מסוגו המארח את מיטב היוצרים בתרבות היהודית" אומר נחום סיגל, יוזם ומנחה הפרויקט ובעלי רשת NSN . "אנחנו מעניקים לחובבי המוזיקה היהודית ברחבי העולם חווית תרבות כשרה וראויה. שמחנו לארח השנה את ענק הזמר החסידי אוהד מושקוביץ, וכוכב הרשת היהודי הגדול בעולם מאיר קיי. ויחד הצבנו אלטרנטיבה מעולה לטובת הצופים".

דוד פדידה, מנכ"ל חברת FDD Productions השותפה לפרויקט אמר: "השאיפה הגדולה ביותר שלנו, היא לתת לחובבי המוזיקה היהודית את החוויה הטובה ביותר שהם יכולים לקבל מבלי להתפשר על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנחנו גאים לשתף פעולה עם נחום סיגל ומאיר קיי, שני השחקנים המשמעותיים ביותר בעולם התרבות היהודית."

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC