דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אודי דוידי בדרך לאלבום שמיני אהבת עולם

0


הזמר והיוצר אודי דוידי משחרר סנונית ראשונה מתוך אלבומו השמיני שצפוי לצאת אי"ה במהלך השנה הקרובה. מדובר בשיר 'אהבת עולם', אותו כתבו והלחינו אודי ואשתו לילך, כמו גם את יתר שירי האלבום. להפקה המוזיקלית של השיר אחראי עמית שגיא (התקווה 6) שהעניק לו סאונד מתוק ונוגע.

אודי על השיר: "זהו שיר שמדבר על הקשר בין אלוקים לעם ישראל. הוא מדבר על ההסתר פנים שקיים בדור שלנו, אנחנו מנסים להרגיש אותו ביום –יום, אבל לא תמיד מצליחים כי הסתר הפנים הוא גדול. ובכל זאת, אנחנו יודעים שהוא שם, ולא רק שהוא שם - הוא רודף אחרינו רוצה בטובתנו ומלווה אותנו, גם כשאנחנו לא מרגישים אותו".

לשיר 'אהבת עולם' צולם קליפ מרהיב, הממחיש את הרגשת הסתר הפנים וקרבת אלוקים, למרות שהוא שם ורוצה בטובתנו. בקליפ משתתפת בתם הקטנה של הזוג דוידי, תהילה. זאת לא הפעם הראשונה בה השניים משתפים את ילדיהם ביצירה המוזיקלית – בנם הגדול הראל משמש כנגן גיטרה אקוסטית בהופעותיו של אודי ובנם הצעיר אליהו השתתף בשיר ובקליפ 'ישמח חתני'.

מלבד עבודתו המוזיקלית, דוידי הצטלם בשנה האחרונה לתכנית הטלוויזיה 'שישה אבות', גרסה גברית לדוקו "שש אמהות", סדרה על הורות ומשפחה, בה נטלו בעבר חלק ח"כ גילה גמליאל, חני נחמיאס, לוסי דובינצ'יק, נועה ירון-דיין, מיכל צפיר ואחרות. התכנית צפויה לעלות בחודשים הקרובים ברשת 13.

אהבת עולם I מילים ולחן: אודי ולילך דוידי I הפקה מוזיקלית והשראה: עמית שגיא

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC