דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

פרויקט כיתות האמן הבינלאומיות גם השנה בצפת

0
כמיטב המסורת, גם השנה יתקיים בצפת פרויקט כיתות האמן הבינלאומיות (19-23.8) כאשר עשרות מוסיקאים מרחבי העולם ישתתפו באירוע המוסיקאלי שיתקיים במתחמי המכללה האקדמית צפת, בשלל סגנונות מוסיקליים כולל מופעים מיוחדים, הכניסה חופשית לקהל הרחב.

מופע סיום כיתות אמן צילום יוני לובלינר

פרויקט כיתות האמן מציע הזדמנות ייחודית למוסיקאים צעירים להשתלם בסגנונות המוסיקה הקלאסית, הכליזמר ואף מוסיקה אתנית וערבית, בהנחייתם של מיטב המורים מישראל ומחו"ל. לצד סדנאות, כיתות אמן ושיעורים פרטניים, ישתתפו המוסיקאים בהרכבים קאמריים, הרכבים קוליים, אנסמבלים מגוונים, תזמורת רבת משתתפים, וערבי ג'אם סשן.

במסגרת הפרויקט הבינלאומי יתקיימו בקמפוס המכללה האקדמית צפת הרצאות, כיתות אומן, יועברו שיעורים פרטניים, יוקרנו סרטים מוסיקליים וייערכו מופעים וערבי ג׳ם-סשן לקהל הרחב, אשר יוכל גם השנה לצפות באופן חופשי בחזרות ובשיעורים המיוחדים. בין משתתפי כיתות האמן השנה יהיו מוסיקאים ממדינות שונות, חיילים מוסיקאים מצטיינים, תלמידים צעירים, מורי נגינה וסטודנטים אשר כמיטב המסורת – ינגנו יחדיו עם מנחי כיתות האמן במתחם 'בית בוסל' ואודיטוריום 'בית וואהל' שבמכללה. לקראת כיתות האמן יגיעו לצפת נגנים רבים ממדינות שונות ביניהן גרמניה, אוקראינה, צרפת ועוד. בנוסף לקונצרטים הגדולים שיתקיימו בעיר בימי הפרויקט, יתקיימו השנה גם בימים שלפני פתיחת הכיתות מופעים נוספים עם האמנים, ביניהם גם מופע קבלת שבת ברוח הקבלה (17.8) ומופע "צפטיש - מלווה מלכה" - מופע המשלב ניגונים חסידיים, כליזמר אותנטי וניגוני מירון עם סיפורי חסידים (18.8).

מנהלן של כיתות האמן הבינלאומיות הוא הכנר הבינלאומי אייל שילוח שסיפר השבוע כי השנה יגיעו אל הפרויקט אמנים חדשים ממדינות שונות "מצרפת למשל יגיעו לגליל אמנים אשר טרם השתתפו בכיתות האמן, ביניהם הרכב מיוחד של תזמורת רחוב 'כליזמרים', המתופף סימון ניקולא, הקלרניתנית מרין גולדווסר, נגן האקורדיון ג׳רום בלוך ועוד אמנים נוספים. עוד נתחדש השנה בשיתוף פעולה עם התזמורת הייצוגית של קונסרבטוריון פתח תקווה ויחד תקיים צפת פרויקט מוסיקלי בינלאומי כה חשוב במגוון סגנונות מוסיקליים, עם ייחודיות המושכת אליה נגנים ממדינות שונות בעולם. השנה יחד עם הנהלת העיר הושקעה עשייה רבה בתוכנית מוסיקלית עשירה ומיוחדת, כולם מוזמנים להגיע ולהתרשם" אמר אייל שילוח שהוסיף כי השנה יימשכו שיתופי פעולה מיוחדים שהחלו בשנה שעברה - האחד לזכרו של החייל עוז מנדלוביץ ז"ל שנהרג במבצע צוק איתן ושיתוף פעולה עם קרן טרזין, עמותה שמטרתה להנציח את זכרם של אסירי הגטו שנספו בשואה.


שמואל הר נוי, מנכ"ל המכללה האקדמית צפת מסר כי הפרויקט משתלב בתקופה בה צפת לובשת חג, "בכיתות האמן אנו גאים לקחת חלק בחוויה המוסיקאלית הבינלאומית ושמחים לפתוח את שערינו לקהל הרחב המוזמן להתרשם מיופיו של הקמפוס ההיסטורי וליהנות מאירועי התרבות, המופעים, הסדנאות וההרצאות לאורך התקופה, הכל ללא תשלום ובאווירה גלילית מיוחדת".
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC