דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

סופשבוע ישי ריבו: כתר מלוכה - קליפ ההופעה #במה_קהל_אהבה

0

 

שי ריבו: כתר מלוכה

רגע לפני שבת, הכנו לכם את ״כתר מלוכה״ ממגדל דוד השיר שחותם את האלבום הזה - במה •קהל •ואהבה והפעם זה גם לצפייה 😍 תודה על התגובות והפרגון האלבום הגיע! אני כבר מתיישב לכתוב לכם הקדשות ואם בא לכם לפנק מישהו שאתם אוהבים ,זה הזמן להזמין 😉 לרכישה: https://ishayribo.com האלבום ייצא בעזרת השם ב 10.9-כ״א אלול בינתיים..


מילים ולחן : ישי ריבו 
מיקס: שי סיון 
עיצוב : אלעד הלוי 
הפקת קליפ מילים: יעקב אסרף סטודיו סולם יעקב 
צילום: רועי ברקוביץ' 
תופים: דקל דביר 
גיטרה בס: שחם אוחנה 
גיטרה חשמלית: עמית יצחק 
קלידים: דוד איכלביץ' 
קאנון: אמיר אלייב 
צ'לו: יועד ניר 
ויולה: נועם חיימוביץ' 
כינור: אורן צור 
סאונד מופע: אורי גת 
עיצוב תאורה ותפעול: רונן בן-עמי בקליינר 
כלי נגינה: רם רמבו מנסורי 
מפיק בפועל / מנהל הצגה: שחר בן מאיר הוקלט בהופעה חיה במגדל דוד ב 02.07.2020 ע"י דוד צ'ולפייב.



הרעיון סביב ״סדר העבודה״ התחיל לפני 3 שנים בתפילת מוסף של יום הכיפורים אז הרגשתי צורך עז לכתוב סביב זה משהו, וזה לקח לי שנה שלמה כל פעם קצת עד שהרגשתי בשל לצאת עם זה לעולם. יש משהו בקטע הזה שהוא מאוד עוצמתי, אולי כי כל הציבור כורע משתחווה פיזית בבית הכנסת ב״ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד״ ובכל שנה מחדש זאת ההרגשה הכי קרובה שלי לכהן הגדול ולבית המקדש. 

אני מרגיש שהנשמה מתגעגעת לפלא הזה שהגוף שלנו טרם זכה לו... רבים שואלים אותי "מה השיר הכי אהוב עליך?" אז האמת, זאת שאלה שאין לי עליה תשובה מהסיבה שכל שיר הוא חלק ממני. אבל אם אפשר לומר מה השיר שאני הכי גאה בו אם זה דרך הרעיון, הכתיבה ותהליך ההפקה ההרפתקני שהוא עבר - אז אני בוחר ב״סדר העבודה״. הביצוע מההופעה הקסומה הזאת בערב כיפור אשתקד, בת״א, בעיני אפילו עולה על המקור...







0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC