דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

כנגד ארבעה אלבומים דיברה התורה | זוהר מלאכי

0



חג פסח הוא הזדמנות חגיגית להרחיב את אוסף הדיסקים הפרטי [במידה ואתם עדיין רוכשים אלבומים]. אז לרגל חג החירות קבלו ארבעה דיסקים מומלצים לחג שווה להסכית! האזנה ערבה וחג שמח!

C:\Users\Owner\Desktop\316791.jpg

נרקיס - "עולם חדש"
ארבע שנים לאחר צאת אלבומה הראשון, "בוא נדבר אמת", מנפיקה הזמרת והיוצרת נרקיס את אלבומה  השני, "עולם חדש". באלבומה החדש נרקיס חושפת באומץ לב מעורר השראה את מחשבותיה ותחושותיה ליצור מציאות ייחודית ובעיקר לא להיכנע למוסכמות. אלבום זה מאגד בתוכו אחת עשרה רשימות השמעה אותם כתבה והלחינה
(ניר מימון הצטרף בהלחנת השירים: "עולם חדש" ו"כל מה שקורה")
פרט לשירים: "שלל שרב" גרסת כיסוי לשיר של מאיר אריאל והלחין יהודה פוליקר ו"עם סבי"
שכתבה זלדה והלחינה ענת מלמוד. "עולם חדש" הינו אלבום מסע שיבה אל הלב ואל מחוזות ילדותה
אשר מורגש כמעין פסיחה בין עולמות, התמודדות פנימית, הבטחה נצורה, אמונת הנצח והשאיפה לעולם חדש,
עולם של הודיה לבורא עולם. 

C:\Users\Owner\Desktop\עטיפה.jpg

דניאל אדמון - "סיפור שלא נגמר"

"סיפור שלא נגמר" הינו אלבום בכורה של הזמר והיוצר, דניאל אדמון, אשר מאגד בתוכו תשעה שירים שנכתבו והוקלטו במשך שנתיים בהם נע דניאל אדמון על קו אנגליה-ישראל על מנת לעבוד עם המפיק המוזיקלי שחר קאופמן. "סיפור שלא נגמר", כשמו כן הוא, החיים הם רק פרק מסיפור שלא נגמר. מסע של חיפוש ["תפילה ישנה", "יחי המלך", "שנים אתה לא פה", "אני מוסר נפשי", "אתה ואני"] ותקווה ["עוד מעט אור" שנכתב ביחד עם שחר קאופמן], אמונה וביטחון ["בשמחה"], מאבקים פנימיים תוך כדי התמודדות עם חיי היום יום, אהבה, עבודה וניסיון להבין לאן הכול הולך ["חי מיום ליום", "סיפור שלא נגמר"]. כשבסופו מבקש דניאל אדמון להפסיק לחפש את כל מה שיש ולהתחיל לטפס.

C:\Users\Owner\Desktop\ירח פרח וחליל - עטיפת האלבום.jpg

יוחאי בן אב"י שר צור ארליך לילדים - "ירח פרח וחליל" 

"ירח פרח וחליל" של יוחאי בן אב"י הינו פרויקט מוזיקלי חדש המאגד בתוכו שלושה עשר רשימות השמעה. אלבום נפתח עם שיר הנושא "ירח פרח וחליל" וממשיך עם שיר לכל חודש. בשונה מהשיר "שנים עשר ירחים" של נעמי שמר אלבום זה הינו אלבום שלם של חריזה ועברית משובחת. השילוב המוזיקלי של המורה והמוזיקאי יוחאי בן אב"י [לחן, שירה וקולות], המשורר צור ארליך [מילים] וערן קליין [עיבודים והפקה המוזיקאלית פרט ל"מי בסוכה מתארח" ששייך לבני שוורץ] מעניקים מבט מחודש על חודשי ומועדי השנה שכל אחד ואחת יוכלו להתחבר גם הקטנים וגם הגדולים. ובל נשכח את מילות השיר של צור ארליך אשר מוצגים בלוח עד מרהיב באיוריו של אלחנן בן אורי. 

C:\Users\Owner\Desktop\ראובן גרבר איה - גרפיקה.jpg

ראובן גרבר - "איה"

"איה" הינו אלבום ביכורים של ראובן גרבר המאגד בתוכו תשעה שירים מז'אנרים וסגנונות מוזיקליים מגוונים המבוצעים במספר שפות: עברית, אנגלית וספרד
ית בהפקתו המוזיקלית של ג'ראד לזרוס. שם האלבום "
איה" אינו מקרי היות ויש רצון של ראובן גרבר להעביר את המסר שאהבתו של בורא עולם לעם ישראל לא מותנת בזמנים אפלוליים אלא נצחית. כשאדם נופל ו/או יורד נסתרת ממנו מציאותו יתברך. אז העצה היא לחפש אי[פה]ה המקום שאוכל למצוא אותו ושם לבקש שיחוס וירחם. ורק על ידי זה האדם יזכה שיתגלה אליו בורא עולם. אז אם אתם אוהבים מוזיקה חובקת עולם אלבום "איה" הוא האלבום שתתחברו אליו. אני אהבתי. ומה איתכם?







0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC