דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

בני פרידמן - "לחישות הלב 2" | זוהר מלאכי

0

 

בני פרידמן לחישות הלב

עשיית המוזיקה היהודית התברכה בכוכבי על רבים. אחד הכוכבים הפופולאריים ביותר במוזיקה היהודית הוא בני פרידמן אשר עשה לעצמו שם לא על ידי היותו בן למשפחת המלוכה של המוסיקה היהודית, אלא על ידי כך שהוכיח את עצמו בעקביות כמוכשר. הקריירה המוזיקלית של בני פרידמן החלה כבר בגיל שלוש עשרה כשהחל להופיע באירועים מקומיים קטנים והקהל היה מהופנט מקולו. לאט ובטוח הוא עלה לגדולה בסצנת המוסיקה היהודית העכשווית. לאחרונה התבשרנו על יציאת אלבום חדש "לחישות הלב 2" אשר הינו המשך ישיר לאלבום שיצא שנה שעברה "לחישות הלב".

 

שלושה שבועות הסתגרו פרידמן ודני גרוס באולפן מבוקר ועד ערב. עבודת ההכנה המקדימה כללה גיבוש רשימת שירים, סינון ומיון הצעות לחידוש גרסאות ווקאליות לשירים יהודיים, מנכסי צאן ברזל של התרבות היהודית המושרת בדורות האחרונים אשר כולם מבטאים פשטות יהודית ושורשית. שם האלבום אינו מקרי היות וכל האלבום נעשה כמעט בלחישה, תרתי משמע.

 

"לחישות הלב 2" הינו אלבום אקפלה המאגד בתוכו 11 רצועות השמעה אשר ממשיך כעת את מה שהחל בימי העומר באביב הקודם בין השירים ניתן לשמוע את גרסת כיסוי "אייבישטער" של צליל וזמר, "יכול להיות שכולנו שונים" עם יוסף [ג'ואי] ניוקומב, גרסת כיסוי "כשושנה" של אברהם פריד, "ממלכת כהנים" ו-"יהודי". בני פרידמן כמו באלבומיו הקודמים לוקח את המוזיקה שלו ככלי שליח במטרה לעורר אנשים במוזיקה ולקרב אותם לבורא עולם. ואף לפני מספר ימים הנפיק גרסה ווקאלית חדשה "עברי אנוכי" שאולי תצא בעתיד כאלבום נוסף. אני אהבתי. ומה איתכם?

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC