דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אמיר שמאי "אתה גדול"

0

 

אתה גדול הסינגל הרביעי מתוך האלבום "געגועים" אמיר שמאי , אמן ויוצר, שירתו מרגשת ונוגעת, אשר כתב את כל שירי האלבום . 

עוד בהיותו ילד קיבל את תפקיד המזמורים בשבתות בבית הכנסת ואירועים משפחתיים ונקרא הזמיר בפי המתפללים. בהמשך כתב אמיר מאות שירים למגירה. בשנים האחרונות החל לשיר ולהופיע עם קאברים לשירים נוסטלגיים עליהם כולנו גדלנו ובמהלך השנתיים האחרונות עבד , בהמלצת אנשי מקצוע מהתחום חלקם ידועי שם, על הוצאת חלק משיריו והפקת אלבום הבכורה שלו , "געגועים" שמו, בצורה איכותית ומקצועית ובסיוע של המעבד והמלחין המוכר אלדד אלבז מאולפני סינקופה. 

אחרי שלושה סינגלים שכיכבו בתחנות הרדיו, ראיונות, כתבות בעיתונים וקליפ געגועים שכיכב בערוץ 24 ו IL אמיר מוציא, כאמור, את הסינגל הרביעי מ ה אלבום ושמו "אתה גדול" . 

סינגל זה מוקדש כולו לאמונה הרבה של אמיר שמאי ולמעשה של רבים בקהל המאזינים ומילותיו אותם כתב אמיר מבטאים זאת היטב. סגנון כתיבתו של אמיר שמאי ושירתו כבר די מוכרים במחוזותינו ובימים שזמרים ויוצרים לא ממהרים להפיק אלבום אמיר שמאי כבר מצהיר על מכירת למעלה ממחצית האלבומים אותם הוציא וזה לא מעט. "משמים מאיר לו עוד כוכב ואני חולם פתאום עכשיו.." שר אמיר שמאי ומבטא את מה שמרבית הקהל חש, חלומותינו ורצוננו לראות דברים שמתנהל ים קצת אחרת תוך פניה למי שיכול באמת לתת לנו את הטוב. 

 האזנה ערבה



0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC