דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

סערה בציבור בחרדי-קריאת גדולי ישראל נגד המופע בטדי

0

מחר יום חמישי אמור להתקיים המופע של המגה סטארים פריד ושוואקי ,אבל מנגד משגרים גדולי הדור פסק הלכה נגד המופע "לא להגיע למופעים מעורבים גם בציבור החרדי שיש הפרדה בין נשים לגברים "מפיק הערב אמר בתגובה "עסקנים שמטילים טרור הסיתו את הרבנים"


ערב המופע כולם מוכנים אלפים רכשו כרטיסים ,רק שמשהו לא מתוכנן קרה, גדולי הדור יצאו נגד המופע,במסגרת פסק ההלכה אוסרים הרבנים על העיתונות החרדית לתת יד לפרסום המופעים המעורבים ועל מנת להבטיח את אי קיום ההופעות מסוג זה מטילים הרבנים סנקציה חמורה שמטרתה לפגוע בזמרים ובחזנים אשר יסרבו בעתיד לסור למרותם של הרבנים: "המופיעים במקום תערובת- אין להזמינם לכבדם לשיר בשום אירוע, וכן אין לפרסם אירוע שהזמרים והחזנים משתתפים בו, כולל תפילות ואירועים כשרים בכדי שלא לחזק ידי עוברי עבירה". אי לכך, "הופעות מעין אלו אסורות באיסור חמור", פוסקים הרבנים. הכוונה היא כאמור, גם למופעים שמתקיימת בהם הפרדה בין נשים לגברים והם מיועדים לציבור החרדי. למרות ההבטחות כי באירוע ובכניסות תישמר הפרדה מלאה בין גברים לנשים הבוקר מפורסמת בעיתונות החרדית מודעה חריפה נגד השתתפות באירועים מסוג זה.
על המודעה חתומים בכירי הרבנים החרדים אשכנזים. בהם מנהיגי הציבור הליטאי הרב יוסף שלום אלישיב והרב אהרון לייב שטיינמן, האדמו"רים מגור ומבעלז, הרבנים שמואל הלוי וואזנר, מיכל יהודה לפקוביץ ועוד.כבר הגיע לאוזנינו שמועה על כמה ביטולים שקיבלו האומנים בעקבות הסערה, עם כל זאת כנראה שאין שינוי המופע יתקיים מחר בע"ה, המפיקים כולם ,בריסקמן וטוקר נלחמו,בטענה שאם המופע יתבטל לא יהיו בארץ מופעים חסידיים יותר.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC