דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

תור מרקי בסינגל ראשון פרק טו מתוך פרוייקט התהילים

1

מאז ומתמיד חיבב תור (49) את המוסיקה, בפרט כזו שיש בה נגיעות רוקיסטיות וגיטרות מנגנות. הוא החל לכתוב מנגינות עבור מזמורי תהילים שלמים, במשך שנים יועדו השירים למקום אחד - למגירה...

תור מרקי, חי וגדל בסאן דייגו, קליפורניה. בהיותו בן ארבע עשרה עזב את בית הוריו לזמן מה, כדי ללמוד בישיבה בארץ ישראל, בהמשך שב לאמריקה

תקופת הבגרות של תור עברה עליו מעט רחוק מהווי היישיבתי והדתי ואולם לאחר שאביו נפטר, שב תור לשורשיו הדתיים ובסיוע פעילי חב"ד חזר ללימודי קודש ובתום כמה שנים אף השלים את הש"ס. במהלך מלחמת המפרץ, כששב לישראל בשלישית, התגורר והמשיך בלימודיו בבני ברק על מנת שילדיו יזכו לקבל את החינוך התורני שחפץ עבורם.

הדרך לפרויקט "התהילים המוסיקלי", נבעה מאהבתו למוסיקה ולפסוקי השירה של דוד המלך בספר התהילים. הוא החל לכתוב מנגינות עבור מזמורי תהילים שלמים, באותם ימים נכתבו השירים למגירה, המגירה החלה להתמלא בלחנים מקסימים לפרקים שלמים בתהילים.

האזנה נעימה!

מילים: דוד המלך. לחן: תור מרקי


בעת שהתחזק, הציע לו רבו שיקליט את שיריו ויוציאם לאור. המפגש עם המוסיקאי הנודע קן ברג'ס (אברהם בר), הביא את החיבור של השניים לשיאים של יצירה מוסיקלית ברמה מרגשת ומעוררת חושים. המוסיקה בסינגל הנוכחי משלבת גיטרות עדינות וקצב שנוגע עמוק בפנים וחושף את המאזין לעולם מוסיקלי שונה ומרגש.


פיסה מייצגת מ"פרויקט תהילים" בסינגל הראשון המצ"ב, תהילים פרק ט"ו.
1
( Hide )

none
made with by DOS MUSIC