דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

טל הלוי הללו-יה אלבום טבול בנשמה

5

הללוי-ה אלבום בכורה לזמר "טל הלוי" , טל {37} גר בנשר אשר בצפון הארץ ואב לשניים, בוגר los Angeles recording workshop שבארה"ב, עבד כטכנאי סאונד עם מיטב אמני ישראל, ביניהם אביב גפן, ברי סחרוף ועוד, בין הפקותיו "סוף העולם" ועוד, היה מבעלי אולפן ההקלטות "גאייה" הגדול בצפון. כיום לאחר שחזר בתשובה הקים את אולפני "אורי-ה"

הללוי-ה דיסק הבכורה שאותו הוציא לאחרונה מכיל חומרים מגוונים מרגאיי ועד מוסיקת עולם ורוק. כל הטקסטים לקוחים מהמקורות או מהשראה פנימית.
הסינגל "רשב"י" הראשון מתוך האלבום התנגן בל"ג בעומר האחרון בתחנות הרדיו האזוריות: רדיו ירושלים, אמצע הדרך, רדיו חיפה וקול חי.
בראיון שהתקיים ברדיו עם הרב אורי זוהר ציין הרב את השיר "ענני" כשיר הנבחר בעיניו בדיסק.
הלחנים באלבום זה הינם פרי עטה של אשתו מירב לוי בוגרת בית הספר למוסיקה "רימון" אשר גם היא זמרת בפני עצמה ומופיעה לנשים בלבד ביחד עם ארגון מחזירי התשובה "ערכים".

כאשר הגיע לידינו הסינגל "ענני" ציפינו לשמוע עוד שיר של עוד זמר, אך לא השיר התנגן אצלנו כמה עשרות פעמים ובכל פעם התפעלנו מחדש, האיכות שנשמעת הן בקול הן בביצוע והן בעיבוד יוצרים תחושת רוגע מופלאה.
עקב עשרות פניות של גולשים המבקשים לקנות את האלבום "הללויה" הוחלט בהנהלת האתר לצאת בצעד חסר תקדים המאפשר קנייה בטוחה של האלבום.


לקניית הדיסק באפשרותכם שני אמצעי תשלום:

1. באמצעות pay pal אתר מכירות מאובטח באינטרנט הנותן אחריות לקבלת המוצר. התשלום בו מתאפשר רק עם כרטיסי אשראי בינלאומיים. ויזה, מסטר כארד, וכו'. {לבוחרים באפשרות זו יש לרדת לתחתית העמוד וללחוץ על תמונת האלבום}.

2. אם אתם עדיין לא סומכים על שירות זה או שאין לכם כרטיס אשראי בינלאומי באפשרותכם לשלם ע"י פנייה דרך "צור קשר" שבראשית הדף.
כאשר תחת הכותרת יהיה רשום "מעוניין לרכוש". בתבנית ההודעה חובה לרשום "שם ומשפחה, פלאפון איש הקשר, רחוב ומספר בית, מיקוד", {אופציונאלי תיבת דואר}.

אנו נשלח לכם את האלבום ורק לאחר הגעתו אליכם תשלחו אלינו את הכסף .

המערכת לוקחת באחריותה את אמון ציבור הגולשים ומבינה את החששות הקיימות בלשלוח תשלום לפני קבלת האלבום ולכן הוחלט על שינוי דרך הקנייה.


רק בקשה קטנה: אמינות זו דרך חיים . קיבלתם שילמתם, אל תשכחו שיש אומן שהוציא מזמנו ומכספו עבור האלבום .

עלות האלבום 45 שקלים כולל משלוח .
יצירת קשר: 0542520525

את האלבום יש לשלוח לפי השם והכתובת שיצורפו למעטפה ולא על שם 'דוס מיוזיק'


ולסיום 2 שירים וראיון עם הזמר טל הלוי.
ניתן להאזין לשירים גם בפלייליסט.

האזנה נעימה!

האזנה ל"מודה אני":


האזנה לשיר ענני ולראיון עם הרב אורי זוהר :


לעוד כתבות בנושא:
האלבום החדש כבר יצא ועימו שיר נוסף להשמעה
















5
( Hide )
  1. ענק!!!!
    מרגיע מצד אחד ומצד שני ממלאה בתחושות!!!

    השבמחק
  2. בס"ד
    סוףסוף מוסיקת נשמה לדתיים
    שניקו

    השבמחק
  3. טל איש יקר! זה ישראל ידידך מהכולל בנשר. תמשיך לעשות חיל בכל אשר תלך..

    השבמחק
  4. סוף סוף אפשר להגיד שעושים רוק יהודי בארץ.
    רוקיסט יהודי

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC