דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אהרון שפיצר סינגל חדש: "מֵשִיב הרוח"

0

אהרון חיים שפיצר, או בשמו הקודם והמוכר יותר אורן ארנון, מתכוון להשיק בע"ה בקרוב את אלבומו השני רובי כבר שם, עשרה קטעים מקוריים שכתב והלחין, העוסקים כמעט ברובם באמונה בסיסית, שמחה מתפרצת ותורות של רבי נחמן מברסלב.

שפיצר, שכבר הפיק אלבום (עלי באר) גם בימיו כחסיד ברסלב, הגיע אל הטקסטים והמנגינות אחרי שעבר מסע רוחני ארוך ומפרך. הבחור, יליד צפון ת"א, שירת בלהקת פיקוד הצפון יחד עם יונתן רזאל. את הכומתה השחורה החליף בכיפה שחורה כבר במהלך השירות הצבאי, על הדרך, צירף לרפרטואר הלהקה שירים כמו 'משיח משיח' ו'עוד אבינו חי'. אולם לאחר השירות הצבאי חזר להתמקד בתרבות "אחרת" וכיכב בקאמל קומדי קלאב, שם קיים ערבי צחוק וסטנד אפ. בשיא הפופולאריות עזב אהרון הכול לטובת לימוד בישיבה בירושלים, בינתיים גם נשא אישה ובנה את ביתו.

שפיצר, שגדל על מוסיקה ישראלית שכללה את כוורת, רמי קליינשטיין וגידי גוב, מעדיף כיום את המוסיקה היהודית - האחים רזאל ויוסף קרדונר. שפיצר מלווה את קרדונר, החברותא שלו בישיבה, בהופעות והקלטות. אהרון מאמין ש"מוזיקה שמחה ומרגשת יחד עם רוח טובה יכולה לרומם את הנפש ולנסוך בה חיים חדשים...".

הסינגל הנוכחי אינו סוג של תחזית מזג אויר, הטקסט מתייחס לדרש על מילות התפילה משיב הרוח ומוריד הגשם - 'משיב ומחזיר את הרוחניות ומוריד את הגשמיות'. האלבום רובי כבר שם יגיע לחנויות בע"ה בט"ו באב, חברת גרינטק מפיצה את האלבום.

האזנה נעימה!

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC