דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

דוד ד'אור בסינגל חדש לקראת האלבום המושקע "שירת רבים"

7

דוד ד'אור,
מהיוצרים והמבצעים הייחודיים במוזיקה הישראלית, בעל שמונה אלבומי זהב ופלטינה. זוכה להערכה רבה בעולם.

פטריק סבג,
מפיק מוזיקלי עטור שבחים, עבד עם האמנים אהוד בנאי, אתי אנקרי ועוד. עיבד מוזיקלית את פרוייקט 'ליה' המצליח, וזכה בפסטיבל הסרטים באוסטרליה בפרויקט מוזיקת עולם. פטריק חתום בחברת תקליטים קנדית מצליחה 'קלמנטיין'.

ליאור אלמליח,
זמר ופייטן מוערך הידוע בארץ וברחבי העולם.

רועי כהן,
בן 25, צעיר המשתתפים בפרוייקט, שירת בלהקת פיקוד המרכז.

מנחם שבתאי,
רב ממשפחת מקובלים בירושלים. מנחם אוהב לעסוק באמנות ומכאן חיבורו לפרוייקט.

עוד משתתפים בשירה עמית עמרמי ונעם אהרון הכנר בפרויקט.אלו האנשים שאחראים לפרוייקט המופלא

'שירת רבים' אשר סינגל ראשון מתוכו 'לכה דודי' יוצא בימים אלו לרדיו.השיר 'לכה דודי' הוא הטרק האהוב ביותר על פיטר גבריאל והנהלת פסטיבל וואמד אשר בו נטל חלק דויד ד'אור למעלה מ 7 פעמים בשנה האחרונה ! והוזמן שוב ביולי הקרוב ללונדון שנה שנייה ברציפות (הישג חסר תקדים)

'לכה דודי' הוא הטרק שפותח את אלבום הפסטיבל בוואמד וזוכה לתשבחות מצד הקהל והמבקרים, דויד מופיע כשעה וחצי (המופע הארוך ביותר בפסטיבל) בבמה המרכזית הגדולה ביותר, למופעים של דויד מגיעים עשרות אלפי אנשים. המופע הינו בין הבולטים ביותר בפסטיבל.

אחות של ג'ון לנון (ג'וליה לנון) הגיעה למופע של דויד בלונדון והזמינה אותו לשני מופעים גדולים בליברפול ואף ביקשה את 'לכה דודי' לאלבום הפסטיבל בהנהלתה.

בסוף יוני יופיע דויד בדיסני הול – האולם המפואר ביותר בארה"ב, משם ימשיך לפסטיבל היהודי בקרקוב פולין, גם שם נבחר 'לך דודי' לפתוח את אלבום הפסטיבל.במופע של וואמד ספרד {צפו בלינק הבא:} בזמן שדויד על הבמה שר את 'לכה דודי' נראה גם קהל פלשתינאי אשר עומד ורוקד לצלילי השיר, הקהל ממש בטירוף, אידיליה של שלום.

דוד ד'אור מספר על הפרוייקט: "לאחר מותו של אבי היקר התפללתי באופן קבוע בבית הכנסת, לאט-לאט חדרו המנגינות העתיקות להכרתי וכמו העירו מתרדמה עמוקה זיכרונות ריחות וצבעים שהציפו אותי בתחושת שייכות. יצירתי המוזיקלית ינקה ועוצבה בהשראת ניגונים עתיקי יומין אלה, מכאן החלו הדברים להתגלגל כאשר אנשים רבים מסביב מצטרפים לפרויקט ותורמים מכישרונם והפרויקט מתמלא בצבעים וסגנונות מתאחדים והופך להיות 'שירת רבים'."

האזנה נעימה!


7
( Hide )
  1. סינגל מדהים

    תודה

    השבמחק
  2. שיהיה לדוד הצחלה גלודה והרבה בריאות אושר ועושר רק שיהיה לפזית ודוד עוד הרבה הופעות בארץ ובחול אוהבת ענת מרעריצה של דוד ופזית

    השבמחק
  3. דוד דאור,
    שאלוהים יצליח את דרכך, אתה מביא את התפילות אל כל בית גם לחילוניים יישר כח.

    השבמחק
  4. מרגש עד דמעות , שירים כאלה מעוררים את הנשמה ...

    השבמחק
  5. דוד דאור היקר לליבי מאוד ,
    הייתי כל כך זקוקה לחיזוק היום וקיבלתי אותו ממך בשירת לכה דודי ששמעתי בתוכנית הרדיו ושיר הסליחות של יום כיפור , אני לא אישה דתיה אבל אדם עובר כל כך הרבה בחיים ורוצה להאחז באור והיום עזרת לי וגרמת לי להתרוממות רוח ענקית !
    תודה רבה ובהצלחה עם הדיסק ,אני בטוחה שתצליח

    השבמחק
  6. שיר מדהים,מרגש עד דמעות,אני אדם מסורתי ואני רואה בזה כעבודת צדיקים ואלוהית! אתה מפיץ פיוטים מדהימים ואתה הופך אותם עם קולך המדהים לממש יפים,אתה ממש כמו חזן כולל של ישראל
    אני קונה את האלבון שלך ו...השירים שלך מדהימים שוב!
    דרך צלחה ואלוהים איתך!

    השבמחק
  7. מקסים
    בהצלחה

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC