דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מזרח ומערב נפגשים בשביל המיוחד של מרדכי יצהר

0


מרדכי יצהר נמשך כבר מגיל צעיר לניגונים ופיוטים מן המזרח (למרות מוצאו האנגלוסקסי), ומאז ועד היום מזרח ומערב גם יחד נובעים ומבעבעים בתוכו. לדבריו- "הפיוטים מצד אחד והרב שלמה קרליבך מצד שני הם שני ההשפעות החזקות של המוזיקה שלי".

כבר חמש שנים שמרדכי מופיע ומנגן בחתונות ואירועים עם להקת 'כיסופים' אותה הקים יחד עם חברי ההרכב שלמדו יחד בישיבה בעיר העתיקה בצפת. בהמשך למד עוד ותורת המקאמים בבית הספר למוסיקה מן המזרח בשכונת מוסררה בירושלים. "אחרי 5 שנים של נגינה בחתונות ואירועים, ממש חיכיתי להוציא שירים מקוריים שלי, שחלקם יושבים אצלי כבר שנים"– אומר מרדכי. ביטוי לשמחה העצומה השורה על מרדכי וחבריו בעת נגינה בחתונה ניתן למצוא בשיר 'עוד ישמע' - שמרדכי הלחין בעקבות החתונות הרבות בהם הוא זוכה לשמח חתן וכלה.

העבודות על אלבום הבכורה- "השביל המיוחד שלי"- נמשכו למעלה משנה יחד עם המפיק המוסיקלי ערן קליין והוא מכיל מוסיקה מקורית מיוחדת המשלבת בתוכה מזרח ומערב כאחד. שירים בגוון אישי ומילים מהמקורות, בשיר אחד שומעים את העוד והכינור המזרחי בחפלה סוערת ובשיר אחר מתנגנת לה נשמה מתגעגעת. מי שיאזין היטב לשירים, יגלה כי האלבום מביא מגוון נגיעות מוסיקליות מעולמות שונים המתחברים לפסיפס מרתק.

"השיר הזה מבטא את החיפוש אחר השביל המיוחד שלי, בו אצליח להתמלא בחום גם כשמסביב חשוך וקר ואולי אפילו להצליח לחמם לכמה אנשים את ליבם"- אומר מרדכי על שיר הנושא של האלבום 'בחושך ובאור'.

עוד באלבום ניתן למצוא את: 'פנה אלי' שזכה להשמעות רבות בתחנות הרדיו, 'לזכור את הכאב' - השיר האחרון באלבום המוקדש לכל מגורשי גוש קטיף ושדרות, הגיע בהשראת התחושות של ימי ההתנתקות.

ניתן להשיג את האלבום בחנויות המובחרות. הפצה: הינדיק הפקות.

האזנה עריבה!

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC