דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

ערוץ הידברות באחד על אחד בתוכנית חדשה "צירופים"

7
מה עושים סאבלימינל, גד אלבז, איציק אורלב, אלון דה לוקו, עמירן דביר, איציק שאמלי, השחקן ניר פרידמן, הזמר יעקב זינגבוים, והמלחין אריק רודיך, יהודה סעדו, ועדי רן, על ספה אחת? כל זאת ועוד בכתבה שלפניכם.

על תחשבו שמדובר באולפן הקלטות אלא באולפן טלוויזיה דתי של "ערוץ הידברות" (ערוץ 97 HOT YES) שמשדר תוכניות אירוח מעניינות והרצאות של גדולי המרצים בארץ, מהרב זמיר כהן הרב יצחק פנגר הרב אהרון לוי הרב לסרי ועוד רבים וטובים, "ערוץ הידברות" זכה לחשיפה ענקית בציבור החילוני ואט אט אף צובר לו רייטינג גדול וכל זה אודות למפיק אבינועם יוגב אחראי לכלל תוכניות הערוץ .
לפני כחודש כתבת הדת של חדשות ערוץ 2 סיוון רהב מאיר עשתה כתבה על 'ערוץ הידברות', התוכנית אליה הגיעו מיודענו הזמרים נקראת "צירופים" זאת תוכנית אשר לוקחת שני אומנים מאותו תחום אבל משני קצוות שונים ומשוחחים בניהם בשיחה חברית על עניני יהדות ואורח חיים ומוזיקה במקרה שלנו אז אם אין לכם טלוויזיה והצלחתם לקרוא את הכתבה הזו אז כנראה שיש לכם אינטרנט כנסו לאתר הידברות http://www.hidabroot.org/ ותוכלו לצפות בתוכנית ועד שיערכו את כל התוכניות שצולמו. בנתיים תוכלו ליהנות מיהודה סעדו , השחקן ניר פרידמן ועוד מגוון תוכניות מעניינות .












7
( Hide )
  1. איזה יופי לראות ערוץ דתי מצליח כל הכבוד תמשיכו ככה .

    השבמחק
  2. גד אלבז המלך

    השבמחק
  3. גד אלבז היפיוף

    השבמחק
  4. זמר מדהים גד

    השבמחק
  5. אין כמו אורלב!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  6. כל הכבוד לרבנים שמצליחים על החלשים ה" ישלם לכם

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC