דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

לקראת שבת: אוסף שירי שבת מרגשים

4
מי לא רוצה לשמר את האווירה המיוחדת והייחודית לעם היהודי של שולחן שבת עם כל המשפחה וניחוחות הבית היהודי לשאר ימות השבוע, לכל מקום בו מצויים... צמד האלבומים "לקראת שבת" מאפשר לכם להיזכר באווירה המשפחתית סביב שולחן השבת בכל מקום בו אתם נמצאים וגם אם "תבלין שבת" איננו, הרי שלהיזכר בתבלין זה וטעמו, תמיד ניתן....

לפני כשנתיים עלתה הדרישה לאוסף שירי שבת מזרחיים, הינדיק הפקות נטלו את היוזמה לידם והפיקו את כפולת האלבומים "עונג שבת מזרחי" עם הפייטן שמעון משעלי שזכה להצלחה מסחררת. בד בבד עם ההצלחה התעוררה הדרישה להוציא מקבילה אשכנזית, וכך נולד הרעיון של "לקראת שבת". צוות ההפקה שהוקם לצורך העניין אסף, ריכז ועיבד לא מעט קטעים שכוללים את כלל לחני זמירות השבת. אם תנגנו את האלבום הכפול בכל יום שישי במשך חודשיים, אין חשש שבני הבית יפספסו את הזמירות בסעודת השבת.

השירים באלבום מסודרים לפי עיתוי שירתם במהלך השבת - כך נפתח האלבום עם "ידיד נפש", הפיוט שמושר לפני קבלת שבת, נמשך עם "לכה דודי", "שלום עליכם" ו"אשת חיל", וכן הלאה עד השיר האחרון באלבום, שהוא סדר ההבדלה. האלבום כולל 88 דקות שהם 19 שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל של כלל הציבור. "לא רצינו לחדש, רצינו להגיש לכם את זמירות השבת באווירה רגועה נעימה וסוחפת" – אומרים בצוות ההפקה של האלבום.

הסולן אסף נווה שלום הזכור לנו מאלבומו "לרעות בגנים" הופקד על ביצוע השירים באלבום שהוקלט בסגנון חי, כדי שזה יישמע פשוט ולא מסובך לשירה. אין עיבודים מסובכים, אין משחקים בקול ולא צריך להיות זמר כדי לשיר את הזמירות על שולחן השבת.

"שמרו שבתותי" ו"ידיד נפש" – הם שני טעימות מתוך האלבום שללא ספק יכניס אתכם לאווירת שבת קודש. האלבום המלא צפוי לצאת אי"ה בשבועות הקרובים בהפצת הינדיק הפקות.

האזנה עריבה!


שמרו שבתותי
4
( Hide )

none
made with by DOS MUSIC