דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

תומר חתוכה 'ארץ שלום' | מגיע לחנויות

3
תומר חתוכה הוא זמר ויוצר חרדי העוסק בשנים האחרונות בחיבור בין מגזרים וקהילות, עבודתו בערוץ "הידברות" חושפת אותו ללבטים המעסיקים את חבריו החילוניים כמו את שכניו מבית, החרדים. הוא כותב ושר על מה שמעניין את האדם, על לבטים שמזמנים החיים, על אלוקים ועל רגעים קטנים. אלבומו השני המושק היום ארץ שלום, זוכה להתעניינות רבה של המדיה האלקטרונית, כמו גם של ישראלים רבים שנחשפו לאלבום דרך הסינגלים, שעד כה זכו כאמור בפרסום והשמעות רבות בכלי תקשורת חילוניים ודתיים כאחד.

תומר (33) נשוי ואב לארבע בנות מתגורר בישוב ברקת בשפלה. את הנעימה היחידה המרגשת באלבום, אביגיל, הלחין לבתו בעת שחלתה במחלה קשה. באלבום החדש צרף לנעימה מכתב פתוח: "זאת מנגינת החיים בתי, מנגינת חיי, זאת אהבה שאין לתאר, זוהי תפילתי, זוהי שירתי עדי עד, שירה שלא יוכלו מילים לתאר, שירת חיי". לאחר שאביגיל נפטרה, עדכן אביה את המכתב והחליף את "וביחד נתגבר" ל"ולמעלה נפגש".

האלבום הקודם של תומר שבת הגדול, יצא בשנת תשס"ג וכלל תפילות שבת של יהודי תימן בלחנים מסורתיים אוטנטיים מלווים במוסיקה עדכנית, האלבום זכה להצלחה גדולה. כעת מציג תומר אלבום מקורי מלא, שאת כל מילותיו ולחניו כתב בעצמו. האלבום ארץ שלום מגוון למדי, נוגע במנעד רחב של נושאים רוחניים ואישיים בשפה מוסיקלית רהוטה, בעיבודים מקצועיים ומוקפדים ובאיכות צליל נדירה. את האלבום מלווה תזמורת קאמרית בליווי 12 נגנים בעיבודו של אסף דר. את כל העיבודים באלבום, כמו את ההפקה ובעצם את כל השאר, ביצע תומר חתוכה.

ארץ שלום של תומר חתוכה מציב אותו במפלס גבוה יחד עם גדולי היוצרים הישראליים, בעת הזאת. האלבום יעניין, ירתק וירגש אתכם. לא לחינם מוגדר היוצר כהבטחה מוזיקלית גדולה, אתם מוזמנים להאזין ולהיווכח שההבטחה בהחלט קוימה.
לכתבות נוספות:
האלבום משווק ע"י חברת המוסיקה גרינטק.
האזנה נעימה!

3
( Hide )

none
made with by DOS MUSIC