דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אסף ליבוביץ' סינגל שני "מטובך" לקראת אלבום בכורה

1
אחרי שיר המחאה החברתי טיפול תפילה שזכה להתעניינות רבה, משיק אסף ליבוביץ' את השיר החסידי יותר, מטובך. ליבוביץ' (41), יליד חיפה נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר כיום בהוד השרון ומגדיר את עצמו כיהודי חסידי ומוזיקאי, בסדר הזה. ליבוביץ' גיטריסט ומלחין מצד אחד ומאידך, הוסמך לרבנות (שירת גם כרב צבאי במילואים). "הניגון היהודי ולימוד התורה באים שניהם מהנשמה ונעשים לדרך חיים", הוא מסביר את השיח בין התחומים הכאילו סותרים.

הלחן למטובך שכתבו אסף ורעייתו פזית, נוטל את המאזין אל אווירת השבת המענגת, המתחילה כבר ביום שישי בצהריים. "כולם יתענגו מטובך", שר אסף על כל מי שיודע ומצליח ליהנות מהמתנה המיוחדת שניתנה לעם ישראל – השבת. הלחן מחלחל אל הרגש ובהמשך אוסף לחיכו את הקצב והופך להמנון יום המנוחה האולטימטיבי.

הקריירה המוסיקלית של אסף מתחילה הרבה לפני שחזר בתשובה, אז למד בביה"ס למוזיקה רימון ושיתף פעולה עם אומנים כמו אביב גפן שאף השתתף בכתיבת אחד הלחנים באלבום. מאז, 'חתך' ליבוביץ' לכיוון המסורת ובשנים האחרונות הקדיש עצמו ללימוד והפצת תורה ועוסק גם בספרות סת''ם. כיום הוא משלב את עולם התורה עם עולם המוזיקה, נותן הרצאות תורניות ופעיל מאוד מוסיקלית.

באלבום הראשון שעומד לצאת בקרוב, מבטא אסף את השקפת עולמו כמי שמכיר את שני העולמות הדתי והחילוני ומנסה ומצליח למצוא נקודות משותפות של חיפוש ורוחניות המאחדות בין הקצוות ויוצרות גשר מוסיקלי.

באלבום שייקרא בע"ה טיפול תפילה, מנגנים אמנים מהשורה הראשונה כמו אבי סינגולדה והמפיק המוזיקלי דודי תמיר.


1
( Hide )

none
made with by DOS MUSIC