דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

פסטיבל קול המועד בחול המועד פסח

0
על אם הדרך בין בנימינה לזיכרון יעקב, בלב פארק ז'בוטינסקי הקסום והיפהפה שוכן מבצר שוני. במבצר אמפיתיאטרון ענק ומפלס גג עליון המשקיף לנוף. בתוך התפאורה הקסומה הזו אנו נפגשים זו השנה השנייה, בחוה"מ פסח 2009.

כמעט יומיים, מלאים וגדושים של מוזיקה יהודית ותוכן יהודי רב גוני בהשתתפות טובי האמנים והמרצים הפועלים בתחום. המוזיקאים יוצרים מוזיקה אומנותית עכשווית, ומחברים אותה לשורשים עמוקים. מניגונים מסורתיים ועד גרוב סוחף וקצבי, ומרבי שלמה קרליבך ועד לכליזמרים - ראפרים צעירים וחדשניים

יום ראשון 12.4 - פתיחת דלתות 18:00

הופעות באמפיתיאטרון
קרליבך בשוני - מופע אומנים ענק עם טובי המוזיקאים המבצעים את ניגוניו ושיריו של רבי שלמה קרליבך. להקת המושב, בן ציון סולומון ובניו, חיים דוד,שלמה כץ, סיני תור, נפתלי ושלמה אברמסון, יהודה כ"ץ ולהקת רבע לשבע ועוד. 3 שעות של התעלות, התרגשות ושמחה עם ניגוניו המופלאים של "הרבי המזמר"

יום שני 13.4 - פתיחת דלתות 10:00 בבוקר

הופעות באמפיתיאטרון

20:00 , אנסמבל שירה חדשה לירושלים - אמיר פרלמן עם ה- supergrupe של אנסמבל שירה חדשה במופע השקת דיסק חדש, מארחים את הזמר והפייטן אילן דאמרי סולן להקת המדרגות מוזיקה יהודית אומנותית המגיעה לעומקי הנשמה.

21:30 גרויסע מציאע - להקת הפרוגרסיב היפ הופ ורגאיי מביאה את גרסתה להבאת הגאולה. לכל הקופצים, השמחים והצעירים מאד ברוחם..

23:00 פישי הגדול - אדם בן לביא מגדולי וותיקי הראפרים בסצינת הרגאיי והיפ הופ נותן בראש. לאחר שמילא אולמות עם שבק ס, סקאזי, לוס כפרוס, ועוד הוא עושה את זה עם כיפה - אסור להחמיץ

24:00 Breslev Rave - מסיבת ריקודים שתפיל אתכם מהרגליים: כשרה למהדרין!!!

הופעות בבמת הגג
14:00
גיל לדין ומקורות יודעי דבר - הרכב המנגן מוסיקת נשמה העוסקת בשילוב של טקסטים ותובנות מהמקורות היהודיים עם לחנים פרי עיטו של גיל לדין ובעיבודים ואילתורים הנעים בין מהוואל לג'אז דרך פאנק, אלקטרוני וג'נגל.

מתחמים.
מתחם הילדים.
מרבציית מנוחה ושינה לקטנים. מקום מפגש קסום לאימהות. שמרטפיה, פעילות לילדים במהלך היום
יצירה - פינות יצירה בתשלום
שעת סיפור- 11:00, 14:00, 16:00
18:00 - הרקדה חסידית לילדים בלבד (טוב, גם לאימהות...)

בית מדרש שורשים
יובל דיין - 13:30
הרב מיכי יוספי - 15:00
הרבנית ימימה מזרחי - 17:00

מתחם המשכן
מקום ללמידה, טיפול וצמיחה רוחנית, משלב רפואה סינית וחכמת המזרח עם רפואת הנפש על-פי הקבלה והתעלות, ברוח הבעל שם-טוב.

במתחם נתרגל מדיטציה יהודית, נספר על סודות חג הפסח והאברים הזמינים לריפוי, נחווה מעגל לנשים בלבד כהכנה לעבודה הפנימית בספירת העומר, נזכה בתנועה גופנית המחברת לפנימיות הנפש, וחשיפה ראשונה בארץ של סודות אבחנת הדופק לקהל הרחב.

בנוסף, יקבלו המעוניינים אבחון דרך הדופק, אחת האבחנות החשובות ברפואה הסינית, בדבר הניגון המיוחד בלבם ביום הפסטיבל, וכן נמסור מידע תמציתי על מידת האיזון בגופכם והתאמתו לתדר האביבי, וכמה טיפים לדרך.

לאורך כל הפסטיבל הינכם מוזמנים להיכנס ולהתרווח באווירה טיפולית לימודית ומכילה, לקבל טיפולים משיבי נפש בשיאצו, טווינה ודיקור סיני, לפגוש מטפלים בעלי נסיון ולהתעניין באפשרויות לימודים מגוונות.

צוות המשכן בלב אחד והמייסדים: אלון הירשברג מבכירי המטפלים בארץ, פיתח שיטת טיפול ייחודית המשלבת רפואה סינית ודיקור עם אבחון וטיפול אנרגטי, דמיון מודרך ופתרון דפוסים מעכבים. מלמד רפואה סינית, קבלה והתבוננות יהודית, ומרצה על עבודת הנפש במעגל השנה.
נאוה הירשברג מנחה מעגלי נשים, פיתחה שיטה ייחודית לבניית חוזק פנימי,שלמות וריפוי האשה על ידי חיבור לשורשים במשפחה וברוח.

מתחם בית הקפה
אוכל, שתייה, מוזיקה במה אקוסטית ומקום לנוח לקחת נשימה ולהנות מהנוף הקסום מגג המבצר.

מתחם היריד
דוכני יודאיקה אומנותיים ואיכותיים, ספרים ודיסקים, מוצרים טבעיים ואקולוגיים

כרטיסים:
מפיקים מרגליות
קרן גוטמן
052-6775751
kolhamoed@gmail.com

רנ"י הפקות - רוק נשמה יהודית
bookings@rnyshows.com
077-2164436


0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC