דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

'כמעט 21' : שיר לזכרו של סגן חנן ברק

2
חנן ברק זבשבוע הבא ביום חמישי ה25.06.09 יצוין 3 שנים לחטיפתו של גלעד שליט. בתקרית החטיפה כזכור נהרגו שני חיילים וחייל נוסף נפצע.

סגן חנן ברק ז"ל הוא אחד החיילים שנהרג בתקרית. אחיו ישי כתב שיר שהלחין דני רובס והשחקן גיא שגיא בביצוע.

שבוע הבא ביום ראשון ה- 21/06 תתקיים אזכרה לציון 3 שנים לנפילתו בבית העלמין בערד בשעה 16:00.

באזכרה יפגשו כמידי שנה אביבה ונועם שליט, אמיתי רועי החייל שנפצע קשה בתקרית ושאר משפחות השכול שמלוות לאורך כל הדרך את המשפחות האבלות.

בנוסף, האח ישי יופיע בהופעת בכורה עם השיר שכתב לאחיו יחד עם השחקן גיא שגיא.


שיר הזיכרון שנכתב לזכרו של סגן חנן ברק ז"ל נשא את השם "כמעט 21"

כזכור בתקרית שבה נחטף רב"ט גלעד שליט, בקרב ליד כרם שלום ב- 25 ביוני 2006, כזכור, חדרה חוליית מחבלים במטרה לבצע פיגוע בשטחה של מדינת ישראל. במהלך הקרב נהרג מפקד הטנק, סגן חנן ברק ז"ל , יחד עימו נפל סמ"ר פבל סלוצקר ז"ל ורב"ט רועי אמיתי שנפצע קשה במתקפה בעת שהגנו על גבולות המדינה.

שלוש שנים אחרי התקרית, ישי ברק (39), אחיו של סגן חנן ז"ל, מפרסם לראשונה את השיר "כמעט 21" אותו כתב על נפילת אחיו. השיר הולחן, עובד והופק מוסיקלית על ידי הזמר דני רובס, והוא מבוצע על ידי הזמר והשחקן גיא שגיא, יוצא להקת צבאית - המפח"ש ובוגר בית צבי 96'. כמו כן, שיחק בתיאטרון הרפרטוארי, השתתף רבות בהצגות ילדים ונוער ובמחזות זמר. יצוין עוד כי שגיא, הינו בנה של הזמרת הנוסטלגית אופירה גלוסקא המוכרת משנות סוף ה-60 מלהקת הנח"ל האגדית, במסגרתה שרה את השירים "חורשת האיקליפטוס" "שלווה" ו"החיים יפים".

סגן חנן ברק ז"ל, יליד ערד, בן הזקונים למשפחת ברק, ידע כבר בבית הספר כי ימשיך בדומה לאביו את הרצף המשפחתי בחטיבת השריון. אחיו ישי היה מפקד טנק בשריון והאחות עטרה - מדריכה בשריון.

השיר "כמעט 21" עוקב אחר התמודדות המשפחה עם השכול. את ההשראה לכתיבת השיר שאב ישי מיד בתום השבעה לאחר ששב אל ביתו ונזכר בפעמים הרבות בהן נשאל מה היה גילו של חנן, והשיב "כמעט 21".

השיר לזכרו של סגן חנן ברק ז"ל הוא שיר לציון שלוש השנים לנפילתו והוא מוקדש לכל האחים השכולים בישראל. הכתיבה המתארת את הכאב העמוק של השכול יוצרת תחושת אינטימיות בהגשה אישית והיא משלבת את טובי המוסיקאים בארץ שחלקם אף חוו את השכול, כאחים שכולים או כקרובים לבני משפחה שאיבדו את יקיריהם במערכות ישראל.

"יש כאב אין אשמה והכל מעורבב
מחשבות זיכרונות ואח נאהב
מקומות וסמלים והבן האחד
שתמיד יהיה כמעט 21…"

סגן חנן ברק ז"ל הותיר אחריו שני הורים - נלה ודודי, אח ואחות.הוא הובא למנוחת עולם בחלקה הצבאית בבית העלמין בערד.אזכרתו של סגן חנן ברק ז"ל במלאות שלוש שנים לנפילתו תתקיים ביום ראשון כט' בסיון תשס"ט 21/06/09 בשעה 16:00

ביום זה, ישיר גיא שגיא את הסינגל "כמעט 21" בבכורה בליווי אקוסטי עם האח ישי.

קישור לשיר ביוטיוב בהפקתו של עודד שריר: {בקליפ ישנם נשים}
http://www.youtube.com/watch?v=Fr6GzFbcNto

להאזנה בלבד:


Hatzilu / Save Me!Image by goldberg via Flickr

Gilad ShalitImage via Wikipedia



Reblog this post [with Zemanta]


2
( Hide )
  1. שיר מדהים! וחנן עוד יותר...

    השבמחק
  2. ישר כח לכובבים שיר על גלעד שלא נדע עוד צער ובקרוב הוא יחזור אלינו חי בריא שלם אוהבים וחכים מאד

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC