דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

''מעשה מביטחון'' סרט מושקע מבית הינדיק הפקות

1
מעשה מביטחון''מעשה מביטחון'' סרט חדש המבוסס על סיפורו של רבי נחמן מברסלב. מדובר בהפקה מיוחדת עליה עובדים ב"הינדיק הפקות" כבר למעלה משנה והיא עיבוד כל מעשיות רבי נחמן מברסלב – לסרטים, עם טובי השחקנים והזמרים. המעשה הראשון, "מעשה מביטחון" עומד לצאת לחנויות ממש בקרוב.

אריאל ברמן, המגיש תכנית בערוץ 1, תכנית יומית ברדיו קול חי והגיש בעבר יחד עם קובי סלע את התכנית הצפייה לציבור החרדי 'אקטואליש' הפיק את הסרט. משתתפים השחקנים: יוסי סיקוראל, משה אדלר, מוטי בן ישי, השדרן והחקיין יהודה שוקרון, חיים חזין, הזמר משה לוי, ועוד רבים וטובים. יוסי סיקוראל, שחקן שחזר בתשובה שיחק בסדרה המצליחה הופל'א המגלם את הדמות של איש הביטחון- השחקן הראשי. משה אדלר, שחקן תיאטרון עם ותק של 30 שנה נמצא כבר בתהליך תשובה כבר תקופה ארוכה.

הסיפור הוא על מלך שירד לעם לראות כיצד מתנהלת הממלכה שלו. הוא ראה אנשים עצובים ודואגים שאין להם וקשה להם עד שהגיע ליהודי אחד שאין לו כלום, אבל הוא הכי שמח בעולם. המלך עשה כל תחבולה אפשרית כדי להעציב את היהודי, אך ללא הואיל. את ההמשך לא כדאי שנספר. הסרט מחזק את העניין של בטחון בה' בכל מצב. צוות ההפקה התאמץ מאוד להתיישר וכמה שיותר להעביר את המסר של רבי נחמן ולא לסטות מהסיפור המקורי.

טבריה, מגדל, כפר חשמונאים וכפר מעש הם רק חלק מהמקומות בהם צולם הסרט שמושקע ברמה שלא מוכרת עד כה במגזר החרדי. התוצאות מדברות בעד עצמן. הסרט צולם ע"י צלמים נחשבים מעולם הקולנוע הישראלי. בסרט יש צדדים רבים ומתאים לכל הגילאים, משעשע גם ילדים קטנים, מדבר אל נערים וגם מבוגרים יחכמו מהסרט.

שיר הנושא של הסרט הוא השיר 'בלוז בטחון' מתוך אלבומו האחרון והחדש של משה לוי 'למנצח' המדבר על מידת הביטחון. הסרט צפוי לראות אור אי"ה לקראת ט"ו באב בהפצת הינדיק הפקות.

צפייה מהנה!








1
( Hide )
  1. וזק ואמץ בעבודתכם הינדיק הפקות !על הרעיון הזה להפוך את הספורי מעשיות של רבינו לסרטים נגישים לכל אחד ועל ההפצה של אורו של רבי נחמן בעולם..אני אישית כבר צפיתי בסרט ונהניתי מכל שנייה והייתי ממליץ לעשות את הסרטים הבאים יותר ברצינות עם פחות הומור שיהייה בהצלחה !..

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC