דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

הכר את היחצ"ן והפעם – אביאל נחום הפקות ויח"צ

16
אביאל נחוםכתבה שנייה בסדרת הכר את היחצ"ן, לקחנו את אביאל נחום הפקות ויחסי ציבור, הקשינו לחצנו דחקנו לפינות גילו לנו טפח אך טפחיים כיסו לנו.

אביאל נחום {26} רווק, ומתגורר בירושלים, קרוב לעשור מתעסק בהפקות ויחסי ציבור עוד בהיותו בגיל 16, כיום מגיש את חדשות המוזיקה ברדיו 'קול ברמה' בכל מוצ"ש הוא מקובל בכל המגזרים החל מהמדיה החילונית הכוללת יחסי ציבור משומנים ומקושרים הייטב ועד המדיה הדתית הכוללת רזומה מפואר שלא היה מבייש אפילו את 'רודי פרז', ומתקבל בדלתיים פתוחות בהערכה והערצה.

עוד מהיותו ילד הייתה לו משיכה למוזיקה תמיד התעניין בשירים ואלבומים שיוצאים, הייתי יודע ביוגרפיה על כל אומן שהיה אומר אביאל,

אם הייתה לך כזאת משיכה והתעניינות במוזיקה לא חשבת בתור ילד כשתגדל תהיה זמר?

{עונה בחיוך} זמר ידעתי שאני לא יהיה אך ידעתי שאהיה קשור למוזיקה, לא ידעתי את הגדרה של אמרגן מפיק ויחצ"ן בכל אופן הייתי עדין ילד ועד כמה שאני זוכר אז בציבור הדתי זה לא היה כזה נפוץ כמו היום שיש יותר מודעות למושגים האלו.

בגיל 16 חבר אביאל לזמר 'אמיר אליהו' ויחד עבדו במשך כשלוש שנים לאחר מכן הכיר את 'יניב בן משיח'

ספר לנו על ההיכרות שלך עם יניב בן משיח ?

בגיל 19 חבר בישיבה תמיד היה אומר לי, יש לי שכן זמר בשם " יניב בן משיח" בא לאירוע תשמע אותו לא תפסיד וככה הוא שכנע אותי במשך איזה חודש וחצי לבוא ולא רציתי, לבסוף שוכנעתי והלכתי לאירוע, אני זוכר עד היום שהאירוע היה באולמי האופרה בירושלים זה היה בר מצווה עם 8 נגנים. איך שהגעתי שמעתי את יניב שר מזרחית שאני אוהב שזה ערבית – וטורקית. הייתי בהלם מעוצמת קול ויכולות ביצוע שבחיים לא שמעתי,

עמדתי והבטתי בהלם ובהשתוקקות גדולה, ובלב אמרתי זה זמר ענק אני חייב להתחיל לעבוד איתו, התחלתי להזרים את כל האירועים של החברים והמכרים שלי, סיפרתי לכל אדם אפשרי שיש זמר שהכרתי שאין דברים כאלה, אתם חייבים לשמוע ולראות אותו. ומשם הכול היסטוריה והיסטריה.

מטבע הדברים הקשר ביני לבין יניב נהיה הדוק יותר ונהינו חברים קרובים, ומנגד הפה שלי לא הפסיק לומר ולספר על יניב בן משיח.

עם הזמן נכנסתי יותר לעובי הקורה ונהיתי איש שיח וסוד של יניב וכן להפך, בא נאמר שאין משהוא שהוא לא יודע עלי וכן להפך, מעבר למוזיקה אנחנו אחים בלב ובנפש ואף עושים שבתות וחגים יחד.

כשיצא האלבום "לך בורא עולם" דאגתי ודחפתי את האלבום לכל מקום אפשרי מתוקף תפקידי כאיש יחסי ציבור. כך גם היה בסדרת הקונצרטים שיניב עשה לאחר צאת האלבום למרות השמועות גם לאלבומו האחרון 'שמע בני' עשיתי יחסי ציבור.

אומרים שיש לך איזה כוח מסוים שאתה מושך וסוחף אנשים אחריך, כך לדוגמא בקונצרט האחרון של יניב בחורף הגיעו 450 איש בלי שום מודעה? מאיפה הכוח הזה?

ראשית הכול ב-ה' הידיעה מאת ה', תראה במשך השנים בניתי קבוצה של כל המספרי טלפון של אנשים שמעריצים את יניב, החל מאלה שהזמנו דרך אירועים ועד לאלה שרק התעניינו בתאריכים והיה תפוס או סתם בחור שרצה לבוא לראות את יניב באירוע, שמרתי את כל המספרים מדובר במאות וכל פעם שיש הופעה, סינגל, אלבום, ראיון ברדיו, ולפני כל חג הם מקבלים הודעת sms 'חג שמח' בשם יניב יתירה מזאת על כל אייטם חדש הם מעודכנים.
כך נוצר מין קבוצת מעריצים, מעבר לזה יש לנו את דוס מיוזיק שתמיד מעדכנים...

לפני מספר חודשים נפוצה השמועה שאתה כבר לא קשור ליניב? עבר חתול שחור?
ממש לא, אנחנו קשורים ואחים בלב ובנפש, ואני היחסי ציבור הבלעדי שלו, יותר מזה אנחנו מידי יום מדברים ומשוחחים, מעדכנים אחד את השני במה שקורה ומתקדם.

לא מדובר ברב סרן שמועתי! אתה לא נמצא באירועים ולא סוגר אירועים?

אוקי,זה נושא שלא הייתי מעוניין לדבר עליו,

אבל זה היה הסיכום בינינו אתה מתראיין ועונה על הכול ?

{לאחר שכנועים ואיומים שוב מחייך} אתה יודע מה זה שאני לא נמצא באירועים ולא סוגר זה לא קשור אישית ליניב, ומדובר בגורם שלישי שגרם למצב הזה שאני יחליט לעשות צעד אחד אחורה מלהיות באירועים או לסגור,

מי זה אותו גורם?

זה אני ישאיר בלב,

זה קשור לגורם בלהקה?

עזוב דוד אני לא יורד לקטנות ובודאי לא אשלח את הילד שלי (שעדין אין לי) ש"יגיב" על כתבות שאני מפרסם על יניב בן משיח וירשום תגובות שאינן קשורות לכתבה בכדי להשמיץ או לעורר סערה.

אתה מנסה להעביר מסר לאדם מסוים?

די לחכימה ברמיזה... מי שצריך לדעת יודע, בא נתקדם לשאלה הבאה לא יהיה לנו תועלת מדיבורים כאלה.

חשבתי שנוכל לפתור את זה אחת ולתמיד אבל הוא מגלה טפח ומכסה טפחיים לבסוף התייאשתי.

בחודשים האחרונים פתחת את שערי הניהול האישי והיחסי ציבור שלך לכלל האומנים מי הם האומנים שכרגע תחת שירותך?

יש חלק שכבר מיוצגים במשרד יחסי ציבור שלי ויש חלק מהאומנים שהם במשא ומתן, מי שכרגע מיוצג אצלי הם האומנים: יהודה זיתון, אבישי לוי ילד הפלא לשעבר שעכשיו חוזר ובגדול. הכנר והזמר חיים ג'רבי ,ודוד חפצדי, וכמובן ולמרות השמועות יניב בן משיח.

ומי במשא ומתן ?

דבר הסמוי מהעין יש בו ברכה, ומעבר לכך אני שומר על כבודם של האומנים שבודאי יעדיפו כרגע שזה יהיה בחשאי עד שנסיים את המשא ומתן.

אומנים לניהול אישי כבר יש?

ת'אמת שיש הצעות בלי סוף כל יום כמעט אני מקבל הצעה מאומן או חבר של אומן מסוים שמציע לי אבל אני מאוד פדאנט והדרישות שלי מאומן הן גבהות לא פחות ממה שהוא מצפה ממני, אני צריך להרגיש חיבור לאומן, להתחבר לצבע קול שלו,וליכולות שלו, אני כן יכול לומר לך שיש שני אומנים צעירים פוטנציאלים שאני במשא ומתן איתם רציני מאד .אעדכן אותך.

מעבר לכך יש את חברת העיצובים "פנינת העיצוב של איציק וחני מלכה" מחלקה לעיצוב אירועים ברמה הגבוהה.

ויש את מחלקת הצילום של "אלפא - הצלם" שמיוצג אצלי כבר שש שנים, מעבר לחברות הדוקה בנינו.

ולסיום: שיהיה רק טוב לכל עם ישראל ושגלעד שליט ייצא כבר מהשבי.

לעוד בסידרה:
הכר את היחצ"ן: והפעם העיתונאי ואיש יחסי הציבור תומר כהן


16
( Hide )
  1. אין ספק שאביאל אחד מאנשי היחסי ציבור הגדולים בעולם המוזיקה, אדם שקט אך פועל ללא הרף עם המון כוחות, מאחל לו המון הצלחה ושימשיך בדרך שהולך בה כי מחכה לו הצלחה גדולה יותר..

    השבמחק
  2. אביאל נחום הטוב שביחצנים...

    השבמחק
  3. אביאל אשריך! תגדל ותפרח
    izeek nayes

    השבמחק
  4. יצא לי לדבר עם אביאל והוא אחלה בנאדם. בהצלחה!

    השבמחק
  5. אביאל נחום!!!...
    יש לו עתיד גדול!!!...נשמה טובהה...
    רק תצליח!!!אוהבים אותך!!!!

    השבמחק
  6. בתור אחד שעובד עם אביאל כבר חמש שנים בכול סוגי הארועים בארץ ובעולם אני אומר שזאת הזכות הגדולה של האומן שיהיה מיוצג במשד של אביאל נחום מכיוון שמעבר לאיש מקצוע מהשורה הראשונה הוא נותן את כולו למען האומנים שנמצאים אצלו אז רוצו לחתום על חוזה הצטרפות לפני שיהיה מאוחר ולך אביאל תמשיך בדרכך המושלמת .... באהבה...

    השבמחק
  7. אביאל נחום המלך !!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  8. מעריץ את העבודה של אביאל נחוםיום שלישי, 30 יוני, 2009

    אביאל נחום השם החזק במוזיקה....כמה כיף לקרוא את הכתבה ולראות את הצניעות שבו,,עליו נאמר מים שקטים חודרים עמוק.מזיז הרים וגבעות פורץ חומות והכל בשקט...ההפסד הוא של יניב בן משיח ולהקתו...תראו בחודשיים כמה אומנים הצטרפו אליו..תראו מה הוא עשה עם אבישי לוי בשלשה ימים ממתי שהסינגל יצא תראו עם זיתון לאיזה מודעות הביא אותו אחרי סינגל אחד ראיון מלא בקול חי,,,מלך אמיתי,וככה הוא התחיל עם יניב לפני מס שנים והביא אותו לרמה גבוהה ולמודעות...אוהבים ומעריצים אותך אביאל הגדול שתמשיך רק להצליח

    השבמחק
  9. אביאל אתה מלךךךך.בהצלחה בהכל אתה היחצן מס 1 היום

    השבמחק
  10. אביאל היחצן הטוב ביותר שהיה עד היום!!

    השבמחק
  11. כל הכבוד לך אביאל... אחלה ראיון... אתה תמיד תהיה מס' 1... יש לך את זה ואתה בלב ובנשמה שלנו.

    אגב.. אתה נראה ל..פנים!!

    אז שיהיה המון בהצלחה בהמשך... שמור על קשר!

    באהבה.. אמיר!

    השבמחק
  12. סחטיין על הראיון אביאל..

    אתה גדול!

    בהצלחה בהמשך!

    אמיר.

    השבמחק
  13. אביאל אחלה בחור עושה עבודתו נאמנה משקיע את כל כולו עבור כולם שהקבה יתן לו הרבה אושר שמחה ברכה הצלחה והמון "סיעתא דשמיא" שפע והרבה הצלחה
    אוהבים אותך....
    איתך לאורך כל הדרך עלה והצלח......

    השבמחק
  14. אכן יחסי ציבור ראויים.

    סוף סוף משהוא טוב.

    השבמחק
  15. יניב בן משיח אתה אחד יחיד ומיוחד אין עליך כפרה....

    השבמחק
  16. הייתי רוצה לראות אותך מיחצ"ן זמרים בגודל של חיים ישראל....ואז נדבר!

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC