דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

הכר את היחצ"ן: והפעם העיתונאי ואיש יחסי הציבור תומר כהן

4

בסדרת כתבות חדשה נציג בפניכם את היחצנים ששינו את פני המוסיקה החסידית בכדי שתכירו את האנשים שעומדים מאחורי הקלעים של ההצלחות הגדולות של השנים האחרונות בתעשיית המוסיקה.
והפעם העיתונאי ואיש יחסי הציבור 'תומר כהן'.

תומר כהן נולד בירושלים ומתגורר בה עד היום, כמעט עשור בעולם התקשורת, את דרכו בעולם התקשורת החל בגיל צעיר בערוצי הקודש כמפיק, עם הזמן והניסיון הרב שצבר עבר אל הפרונט והגיש מגוון תוכניות החל מאקטואליה ממשיך בצרכנות, תרבות, קד"מים, וכלה בתוכניות מוסיקה ושעשועונים בצהרים, מצעד להיטים, אירוח אמנים ועוד ועוד ונחשב לאחד הכוכבים הגדולים של ערוצי הקודש.

בארבע השנים האחרונות בעליו של "תומר כהן - ת.כ. יחסי ציבור" - אחד ממשרדי יחסי-הציבור הגדולים והמדוברים בציבור הדתי והחרדי שאת פעילותו המסועפת והעניפה ניתן לראות היטב גם בכל אמצעי המדיה החילונית, המתמחה בעולם המוסיקה על כל סגנונותיו ואשר חתום על חלק נכבד של ההצלחות הגדולות והמדוברות של השנים האחרונות. בין חלק מלקוחותיו הרבים ניתן למנות את תזמורת "המנגנים" [התזמורת החסידית המדוברת והמסוקרת ביותר בתולדות ענף התזמורות החסידיות], נער הפלא מידד טסה [ילד הפלא שכבש בסערה את כל רשימות ההשמעה של כל תחנות הרדיו הדתיות והממלכתיות עם הלהיט ההיסטרי "על נהרות בבל"], חברת "לחיים הפקות" ["לקרוא את ההלל" – האלבום הייחודי של ליפא שמעלצר, הסדרות היוקרתיות "לחיים טיש" ו"חזנות טיש" ועוד], איציק אשל וחיים ישראל, חיים בנט [שיר ברכת החמה], בן סנוף [ילד הפלא שכבש את לבבות כולם עם "בגן הכוכבים" עשה זאת שוב ובגדול כבוגר עם הקאבר שלו לשירו של יעקב שוואקי "אם אשכחך" שהפך ללהיט גדול לא פחות מהמקור], חברת "פילהרמונה" בניהולו של אחד מגדולי המוסיקאים והמעבדים במוסיקה החסידית משה [מונה] רוזנבלום ["אפשר לתקן" אלבומו האחרון של ענק הזמר החסידי מרדכי בן-דוד שניפק להיטים גדולים כמו "בוא יבוא", "מי כעמך", "אנא מלך" ועוד], חיים-דוד סרצ'יק, מיכאל שטרייכר, דודו דרעי, יהודה גרין ["נשמת"], ואף מנהל ביד רמה את מערך יחסי הציבור של הזמר והיוצר דוד ד'אור בציבור הדתי והחרדי ובמגזר הכללי, שעל עבודת יחסי הציבור לאלבומו האחרון "שירת רבים" קיבל "אלבום זהב".



לצד העבודה עם כל גדולי הזמר כהן שם לו למטרה לעבוד עם אמנים בתחילת הדרך כמו אלעד שער ["רק עוד רגע"], נתנאל הרשטיק ["side b-צד ב"], אלדר יחיאל ["אבינו שבשמים"] דב אהרמן ["קחו לי מנגן"] ועוד ולסלול להם את הדרך אל ליבות מאות אלפי המאזינים ולהביא אותם אל מרכז הבמה.


דברים שלא ידעתם על כהן, ואולי כן.
בשנת 2008 הגיש תוכנית אקטואליה וצרכנות לצפייה בפרוטל "אקטואליטי לייף".
במשך שלוש שנים שימש כראש הדסק של המוסיקה המזרחית ברדיו "קול חי".
בערבים d.j באירועים.
הגיש פינת "חדשות המוסיקה" ב"רדיו דרום" שבה הביא עדכונים מיוחדים ובלעדיים על כל הנעשה והמתרחש בתעשיית המוסיקה החסידית על כל גווניה.
שימש כיועץ תוכן חיצוני בתוכניתו של הרב אורי זוהר המשודרת ב"רדיו דרום" וב"רדיו ירושלים",
השתתף בסרט תדמית של חברת הסלולאר "orange" לחברות עסקיות.
בוגר קורס קריינות רדיו וטלוויזיה עם המרצים אנשי התקשורת עדי טלמור ["גלי צה'ל"], זוהר סדן ["רשת ג" של "קול ישראל"], ספי דורי, ענת דוידוב ["רשת ב" של "קול ישראל"], אפרים אבא ושרון פרי ב"גבע מרכז לתקשורת והדרכה".
ב-13/04/02. ניצל באורח נס מפיגוע התאבדות של מחבלת מתאבדת ליד מאפיית "חבה" בירושלים והוגדר כנפגע טראומה.



משחק אסוציאציות – שאלון מהיר.
רדיו – הבייבי שלי, תקופה מדהימה שלמדתי בה המון דברים שמלווים אותי עד היום.
מוסיקה – חסידית, מזרחית, יהודית, קם, ישן, מתפלל, שותה, אוכל, נוסע, נפגש, מדבר, משדר, מיחצן, ישן, נושם! יש עוד משהו?
דוד ד'אור – חבר נפש אמיתי שהשעות במחיצתו הן עונג צרוף, אישיות מדהימה ומקסימה, קול [מרגש] מהשמים, שגריר לא פורמלי של המסורת והמוסיקה היהודית ושל ארץ ישראל בכל תפוצות תבל.
אקטואליה – קשה איתה, קשה בלעדיה.
"אלבום זהב" – אחד הרגעים המרגשים והמשמחים לכל איש יחסי ציבור, שמחתי והתרגשתי מאוד בחג סוכות האחרון כשזה הוענק לנו, מחמיא ומחמם את הלב להיות חלק מסיפור הצלחה מוסיקאלי שריגש אלפי מאזינים בארץ ובחו"ל.
פיגוע התאבדות – אירוע טראומטי שמלווה אותי יום-יום שעה-שעה, במדינה כשלנו שלצערי זה קורה לעיתים קרובות הכל צף וחוזר בפלאשבקים לא קלים, מצד שני זה תמיד מזכיר לי שחיי ניתנו לי שוב במתנה ועליי לנצלם לדברים טובים ומועילים, מודה בכל מאודי לקב"ה על הנס הגדול ועל החסד שעשה עימי ולכן למרות הקושי הרב להיזכר במראות ולדבר על-זה אני נוסע בכל רחבי הארץ ומספר את סיפור הנס לאזרחים ובני נוער.
אינטרנט - כשר! - איך הסתדרנו בלעדיו?
"ת.כ. יחסי ציבור" – היינו הראשונים בתחום במגזר, עושים ונעשה את הכל להמשיך להיות הראשונים בעשייה פוריה ומוצלחת עם אמנים מהשורה הראשונה לצד אמנים בתחילת הדרך, משרד יחסי ציבור שמביא לציבור הדתי והחרדי גישת עבודה המשלבת מקצועיות ויסודיות עד לפרטים הקטנים מחד ומאידך אווירה חמה לבבית וביתית.
"דוס מיוזיק" - חרדים למוסיקה! צוות מקסים שעושה עבודה מדהימה.


כתבות בנושא:
תומר כהן מגיש תוכנית אקטואליה וצרכנות חדשה לצפייה
המנגנים בראיון אישי ובלעדי לדוס מוזיק
דוד ד'אור חגג אלבום זהב ברידינג 3. התמונות בפנים
25.000 עותקים נמכרו מאז יצא האלבום החדש של דוד ד'אור
המנגנים בתוכנית הרדיו לילה חי עם אמנון פאר
דוד ד'אור בשני סינגלים נוספים "טוב ומיטיב" "אדון הסליחות"
דוד ד'אור בסינגל חדש לקראת האלבום המושקע "שירת רבים"
השקת האלבום "שירת רבים" של דוד ד'אור ברשת סטימצקי

4
( Hide )
  1. תומר כהן היחצן התותח של כל הדברים הטובים, שכחתם לכתוב שלפני הכל הוא בן אדם מדהים!!!

    השבמחק
  2. אחלה יחצן, בחור רציני עם יכולות מוכחות!
    אחיה רובין

    השבמחק
  3. אין על תומר כהן איש מדהים. (וראיתי את הכתבה המדהימה הזאת כבר בבלוג של "דוסינט" פה http://dossinet.co.il/blog/?p=215)

    השבמחק
  4. מישהו יכול לתת לי את המספר של תומר כהן בשביל יחצנות?

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC