דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מישל פרדס מציג: 'ואהבת' | הסינגל להאזנה

2
מישל פרדסמישל פרדס (47), הוא איש עסקים יהודי המתגורר ופועל בבלגיה, בשנים האחרונות הוא מתפרנס מעסקי הנדל"ן, אבל תמיד תמיד, נכרך אחרי הניגון, "יום בלי ניגון הוא יום אבוד", מסביר פרדס, "המוסיקה ממלאת אותי".

לפרדס, הקשר עם מוסיקה יהודית וחסידית, לא חדש. תקופה ארוכה הוא הופיע כזמר משמח עם להקה חסידית צנועה בחתונות ובשמחות יהודיות באירופה, עד שהצטברו אצלו מספיק שירים מקוריים, פרי יצירותיו כדי לצאת החוצה באלבום בכורה משלו. פרדס מנגן על פסנתר, את המוסיקה למד ברצינות באקדמיה למוסיקה בבריסל. "להלחין מוסיקה זאת עבודה רוחנית" אומר פרדס, "החלק הכי קרוב אצלי לאלוקים. נשמתי צריכה לשיר כדי להתקיים ולצבוע את ליבי, המוסיקה שאני מלחין גורמת לי לחוש טוב".

מי שפיקח על היצירה וניהל את ההפקה המוסיקאלית הוא אומן הגיטרה הישראלי, אבי סינגולדה שגם עיבד את האלבום. " סינגולדה, הוא באמת גיטריסט גאון...", מחמיא פרדס לחברו, "אלוקים נתן לו מתנה גדולה". העבודה עם סינגולדה לימדה אותו מהו מקצוען, הוא 'היפר' ומלא בחוש הומור וכישרון ללא הגבלה. "אני מקווה שהחיבור הטוב שנוצר בינינו יצור שביל לליבות המאזינים".

האלבום והיצירה המוסיקלית של פרדס, לא תחומים לקהל מסוים. השירים שלו, מיועדים לכל ישראל, לכל יהודי. "למוסיקה יש יכולת, היא מסוגלת לעורר גם נשמות עצלות", הוא מסביר. העבודה על האלבום הנוכחי נמשכה כשנתיים באולפני גל קול, ברמת גן, אולם כבר עם סיומה, החלו העבודות על האלבום הבא
.
האלבום המלא "פרדס", צפוי לצאת אי"ה בשבועות הקרובים.

לחץ להאזנה לסינגל הראשון מתוך האלבום






2
( Hide )
  1. אממ,,,לא אהבתי.!

    השבמחק
  2. שיר מיוחד שלא מתחברים אליו בקלות

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC