דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

להאזנה: להקת "חסידיקא" בדרך לאלבום חדש

1
"חסידיקא" הם הרכב רוק יהודי אלטרנטיבי, אשר מביאים לאוזנינו תהילים בביצועים שעוד לא נשמעו, סיפורים אישיים על חיפוש, מציאה וניסים גלויים, ולא חוסכים בדברי חסידות, קבלה ורוחניות יהודית מעשית. צובעים מחדש ניגונים עתיקים ומאירים לנו את המסורת באור של ימינו. כל זאת מתלבש בלחנים אנרגטיים, גיטרות מנסרות וסאונד חדש ובלתי מתפשר.

בהרכב חמישה נגנים: שגיא גבעול- גיטרה ושירה. עידן גבעול- בס ושירה. אבשלום דריקס- תופים. משה סומך- גיטרה, קלידים ושירה. תומר עינת- כינור. לאחרונה הקליט ההרכב סינגל חדש בו שלושה קטעים טריים. הראשון הוא הלהיט המוכר כבר ע"י רבים בארץ ובעולם- "חג הגאולה" בהפקתו של שי להב ממופע הארנבות של ד"ר קספר. השני הוא שיר הגראנג' הראשון בשפה הארמית "רחמנא" הלקוח מתוך תפילות ראש השנה. ולסיום "רגע של מעוף" שיר שנכתב ע"י נערה שחזרה בתשובה בביצוע מלו-בלוזי.

לאחרונה הפיק ההרכב את "ערב יהודי אלטרנטיבי" בהשתתפות להקות מרחבי הארץ מז'אנר זה. הערב עלה באוזן בר בת"א וזכה לשבחים, וכמו כן עלה בכנען בירושלים. ערב זה מתוכנן לעלות בהמשך במקומות נוספים ברחבי בארץ. חוויה אחרת ומלאת סיפוק וקצב.
ההרכב כרגע עובד על אלבום חדש שיכלול מספר קאברים לניגונים מסורתיים ושירים מקוריים חדשים. באלבום ינגנו מגוון של נגנים מתחומים מוזיקליים שונים, שינגנו על כלים שונים ומשונים, החל מבנג'ו וקלרינט ועד ציוד אלקטרוני דיגיטלי וסמפלים. ההרכב שהתרחב משלושה לחמישה נגנים כעת נערך להופעות החורף וכן לנגינה באירועים פרטיים (חתונות, מסיבות וכד').


מערכת דוס מיוזיק מביאה לכם את הסיגל החדש של הלהקה "רגע של מעוף" ואת שני הסינגלים מאלבום הבכורה שלהם "רחמנא" ו "חג הגאולה".

'רחמנא' להאזנה








רגע של מעוף להאזנה








'חג הגאולה' להאזנה








1
( Hide )
  1. ב"ה
    חסידיקא אוהבים אתכם - אתם תביאו את המשיח
    מחכים לדעת על הופעות ...

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC