דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

בלעדוס: אלון דה לוקו נגד גד אלבז

4
כמו הרבה שיתופי פעולה בעולם המוזיקה, תורו של דה לוקו את אלבז להיגמר בחילופי האשמות. אלון דה לוקו, פותח פה על שותפו לשעבר, הזמר החרדי גד אלבז.

"הוא השתמש בשירים שלי 'אור' ו'אמא' ללא אישור, הופיע איתם בחו"ל ומכר אותם באלבומים שלו כאילו הם היו רק שלו. מהשימוש שלו בשירים האלה, עולה כי הוא חייב לי סכום של למעלה ממאה אלף שקלים", מספר דה לוקו ומוסיף: "הוא לא התבייש להזמין אותי ל'חמם' אותו בהופעות בחו"ל. מי אתה בכלל גד אלבז? אני בניתי אותך, אם לא אלון דה לוקו, אף אחד בעולם החילוני לא היה מכיר אותך. אני לא תובע אותך רק בגלל שיש לך ילדים".

גד אלבז שביקש מספר פעמים להשכין שלום עם הראפר, מגיב בהלם לטענותיו של דה לוקו. "אני המום ממה שאתה מספר לי. אני לא צריך את השירים של אלון כדי להצליח, השתמשתי בשירים שלו רק כדי שיכירו אותו בעולם החרדי".

"השימוש בשירים שלו היה בהסכמה של חברת התקליטים, ואם הוא חושב שאני חייב לו כסף,אז אני אומר לו שעשינו החלפה בין השירים שלי ושלו, ככה שאין אמת בדבר. נשאר לי רק לאחל לאלון בהצלחה". מסכם אלבז.

הסיפור המלא יפורסם מחר במקומון "זמן הנגב". {פרסום מעריב}

4
( Hide )
  1. בס"ד
    זה לא לשון הרע=\?
    ימי השובב"ים מה יהיה?

    השבמחק
  2. גד אלבז הגדול!העם איתך,אין עליך....ולדברי אלון דה לוקו יש לי משהו בתגובה להוסיף:שאם כבר אתה טוען שהכירו את גד אלבז בעולם החילוני בזכותך זה לא נכון כי יש לו אבא זמר ענק ומפורסם עם שם עולמי גם בעולם החילוני!!!!!!!אז אם הכירו את גד אלבז בעולם החילוני זה ודאי לא בגללך אלא בגלל מר אביו הזמר הגדול בני אלבז!!!!!!!

    השבמחק
  3. חבל מאוד.
    אגב, העולם החילוני הכיר את בני אלבז כמה שניות לפני שאלון דה קוקו נולד. אז בבקשה...

    השבמחק
  4. גד אלבז מפורסם בלעדיך אלון דה לוקו אז מה הקטע שלך גד אני איתך לנצח אוהבת אותךךךך

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC