דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

הנשים החרדיות יחלו השבוע לעבוד ב"שיקום תינוקות":

0
19 הנשים שסיימו את הקורס במכללת 'שלם', קבלו תעודות ויחלו השבוע לעבוד ב"שיקום תינוקות".

סיפוק רב והתרגשות ניכרו בטקס סיום הקורס במקצועות 'שיקום תינוקות' של מכללת שלם, עת קבלו 19 הבוגרות את התעודות הרשמיות. במהלך כשנה וחצי הנשים השתתפו בלימודים המקצועיים והמורחבים של 'מכללת שלם', מדובר בקורס המוגדר כטיפול רב-תחומי לתינוקות הכולל עיסוי תינוקות, שיאצו, רפלקסולוגיה וניהול תקשורת עם התינוק באמצעות שפת גופו הייחודית.

הקורס שסיימו הנשים מתקיים במכללת שלם, היחידה הפועלת ברוח ההלכה, תכני הלימוד מפוקחים ע"י רבנים ומבוסס על הוכחות מן המחקר המדעי, לפיו גם תינוקות זקוקים למגע וכי גרייה מכוונת, משדרגת את הפוטנציאל ההתפתחותי של התינוק ואת תפקודו הרגשי, האינטלקטואלי והבריאותי. עד כה הוכח כי השיטה הרב-תחומית יעילה מאוד לטיפול בתינוקות בעלי לקויות. מתברר כי מגע מפתח את בטחונו העצמי של התינוק ובונה את אישיותו.

תינוקות של 'שלם'.

באירוע המרגש אמרה ד"ר מירי הופמן, מנהלת המכללה כי "לבוגרות החרדיות הראשונות מקורס 'שיקום התינוקות', יש עבודה מובטחת, התלמידות הוכשרו לטיפול משולב בתינוקות באמצעות מגע וגרייה מונחית". הופמן מסרה ש"המסלול פותח בליווי מקצועי ואקדמי של רופא מומחה בנוירולוגית ילדים, רופא מומחה לאורטופדית ילדים ורופא התפתחותי".

קורס שיקום תינוקות על נושאיו דורש 140 שעות, טיפול מעשי 40 שעות, פיזיולוגיה ואנטומיה 120 שעות וההתמחות הקלינית, מחייבת 40 שעות נוספות, סך הכול מדובר בלא פחות מ 340 שעות אקדמאיות.

חלוקת תעודות למסיימות קורס שיקום תינוקות.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC