דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

ירמיהו - ביוגרפיה

0
ירמיהו {פיחה}. בן 36. יליד אגליה עלה ארצה עם משפחתו בגיל 9 לרעננה. כבר בגיל צעיר התחבר באופן מיוחד במוזיקה למד גיטרה תוך כדי הבגרויות בישיבה תיכונית בשילוב עם תהליך של תשובה וחיפוש רוחני. למד בישיבת ההסדר קרית שמונה ותוך כדי הזמן בצבא נפתח והתוודע לאורה של החסידות והניגונים החסידיים תוך כדי התחברות למקומות שורשיים כמו חברון קבר יוסף ובכלל הישוב היהודי בישע.

עבר לרמת גן לאחר תקופה בחברון תקופה שבה החלו הניגונים לצאת וביניהם "שירת הים" הידוע ואז לימד את חבריו ברמת גן ובעידוד הרב יהושע שפירא החל לפרסם ולנגן אותם בחתונות של חברים ובכך שימח בכל מיני ארועים ומקומות כגון, בתי חולים, גני ילדים וכו'.

ירמיהוהחברותא שלו שמואל ארציאל ששם לב לפוטנציאל הטמון בחובו הריץ אותו בחתונות והופעות. וההצלחה עברה מפה לאוזן וכל שבוע נהיה עמוס הופעות למרות שהמשיך לדבוק בלימוד התורה. לאחר תקופה התחתן והקים את ביתו בישוב יצהר אז גם גמר בדעתו לפרסם את הניגונים שלו כאשר במקביל חבר לגבריאל חסון בתור מפיק מוזיקלי והתוצאה היתה "כנגן המנגן" שנמכר למעלה מ-10000 עותקים (בלי יחסי ציבור פורמליים!) ונחשב כנכס צאן ברזל בגלריית המוזיקה היהודית.

את שיתופי הפעולה שלו הקליט עם עוד אומנים כמו שלהבת, אילת השחר, אביחי פז, גיא צבי מינצ, ועוד כך שבעשרות להקות חתונות יש "מחרוזת שירי ירמיהו"!

ירמיהו שההצלחה לא עלתה לראשו המשיך בכולל עוד יוסף חי ולנגן בחתונות והופעות. היום ב"ה הוא מגדל ארבעה ילדים ובמקביל והרגיש צורך באלבום נוסף.

לאחר תקופה של לבטים ובירורים לקח את הוד דיין מלהקת המדרגות והתוצאה "קחו עמכם דברים" אלבום מענין חי ומרגש המכיל סוגי זנרים שונים ועם זאת משמר את הכוון היחודי של ירמיהו.

מומלץ! גם למי שעוד לא שמע או התחבר לשירים שלו. התקווה הכי גדולה שלו היא לחדור בשיריו גם לציבור הכללי. אנחנו מחזיקים אצבעות.

אתם - אין צורך להחזיק אצבעות פשוט תגיבו!
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC