דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

דיל טעים ב"דילטורס":

0
דיל טעים ב"דילטורס": רוכשים חופשת סופשבוע או 2 לילות באמצ"ש ומקבלים ארוחת ערב יוקרתית במסעדת "נויה" גלאט מהדרין רבנות י-ם.

חברת התיירות החרדית החדשה "דילטורס", משיקה שת"פ טעים במיוחד: כל הרוכש ב"דילטורס" חופשת סופשבוע שישי - מוצ"ש, או 2 לילות באמצע השבוע במלון רמדה ירושלים, או לאונרדו פלאז'ה ירושלים, מקבל ארוחת ערב יוקרתית במסעדת "נויה", מסעדת גורמה צרפתית ים-תיכונית, בכשרות גלאט למהדרין בהשגחת הרבנות ירושלים.

ארוחת הערב היוקרתית והמלאה היא פרי שיתוף פעולה עם "נויה" הניצן המבשר על שורה של דילים מעניינים, אותם רקמו בעלי החברה המבטיחים דילים בלעדיים ומשתלמים.


על "דילטורס"


החברה משווקת חופשות וחבילות נופש במחירים של 'הרגע האחרון'. "אנו מציעים תיירות עם דילים שטרם נראו ותופרים לכל לקוח טיול מושלם, במיוחד בשבילו!", אומר מנכ"ל החברה, אלי בן גד. החברה מגיעה מתוך המגזר וערה לצרכים ולאתגרים בהם נתקלים לקוחות בבירוקרטיה, במחיר ובשירות.

על "נויה"


מבית נאמן, ממוקמת ברחוב שלומציון פינת כורש במרכז הבירה ונחשבת למסעדת גורמה. גינדי שף המסעדה, מנצח על קונצרט הטעמים העושה שימוש במגוון עשיר של בשרים, דגים ומנות צמחוניות. טרי מרהיב ובמנעד עצום של טעמים. גם הקינוחים המתוקים מיוצרים במקום וזוכים לתשבחות.


0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC