דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

עזרו לשירה בראל: לוחמת והיא רק בת שלוש!

0
לגן היא לא הולכת והיא אפילו לא מתלוננת. במקום קוקו או שיער גולש, ראשה חלק ובוהק. הוריה השוהים צמוד למיטתה בבית החולים, איבדו את עבודתם והם כבר אינם מפרנסים. אחיה התאום ועוד שלושת אחיה הקטנים, מחכים ומצפים, לנס מתפללים. קוראים לה שירה בראל והיא רק בת שלוש שנים.

בני משפחת בראל, חיו בנחת ושלווה, אבא אמא וחמשה ילדים קטנים ומתוקים.
כמו בכל הסיפורים, זה התחיל פתאום ביום אחד כשבתם שירה לא חשה בטוב. בתחילה חשבו שזה עוד אחת ממחלות הילדים הרגילות, עד שלפתע נחתה עליהם המכה הקשה מכל. שירה אובחנה כחולת סרטן במח והיא רק בת שלוש שנים.

מאז השתנו חייהם מן הקצה אל הקצה. אביה שוהה צמוד עמה במחלקה האונקולוגית בביה"ח תל השומר, עקב כך הוא נאלץ להתפטר מעבודתו, ואילו אשתו נקרעת בין הביקורים בבית החולים לטיפול בארבעת הילדים הקטנים שנותרו בבית.

לפני מספר שבועות, עברה שירה ניתוח בראש. אחרי התאוששות קשה חזר הגידול ושלח גרורות לעמוד השדרה. כעת שירה זקוקה לטיפול תרופתי יקר, ומשפחת בראל לא יודעת מהיכן תשיג את הכסף. "היא כל כך קטנה ומתוקה, שלא מבינה מה זה כל המכשירים שמחוברים לה לגוף. היא רוצה לשחק בגן משחקים ליהנות כמו כל הילדים הרגילים", מספר אביה.

בקרוב משפחת בראל תאלץ לפנות את דירתם, בשל מצבם הכלכלי הקשה שלא מאפשר להם לעמוד בשכר הדירה, זאת בנוסף למימון תרופות יקרות שאינם כלולות בסל הבריאות, אותם הם נאלצים לשלם מכיסם תוך כדי שהם מלווים כספים מכל מי שרק אפשר, שכן כאמור הם נותרו ללא עבודה וללא כל הכנסה כספית ובקרוב גם ללא דירה...

מתנדבי ארגון "חסדי נעמי" פותחים בימים הקרובים קמפיין בהתנדבות במסגרתו הם מבקשים לגייס תרומות עבור הצלת חייה של שירה בראל, באמצעות שליחת SMS עם המילה תרומה למספר 2288 או באתר: www.shirab.co.il וכן בטלפון: 1-800-677-777 (התרומות מוכרות לצרכי מס לפי סעיף 46)

צילום התמונה: תומי הרפז
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC