דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אמש: כינוס ענק לציון 40 שנה לפטירת ה'בבא חאקי' | גלריה

1
כנס ענק ומרשים לציון 40 שנה לפטירת הצדיק בנן של קדושים סידנא בבא חאקי זיע"א נערך אמש (מוצ"ש) במרכז הרוחני לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" ברובע א' בעיר אשדוד, במעמד ראשי ישיבות ורבני ערים ואישי ציבור מקומיים.

מאות מתושבי העיר אשדוד הגיעו במוצאי שבת קודש פרשת יתרו למרכז הרוחני לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" להשתתף בכנס הענק לציון 40 שנה לפטירת הצדיק סידנא בבא חאקי – רבי יצחק אבוחצירא זיע"א נכדו של רבי יעקב אבוחצירא זיע"א.

המרכז הרוחני לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" היה פתוח לקהל הרחב כבר בשעה 8 והקהל החל להגיע בהמוניו בכדי להשתתף בכנס החשוב לציון 40 שנה לפטירת הצדיק סידנא בבא חאקי זיע"א.

על שולחנות המקום היה מוגש כיבוד קל ושתיה כיד המלך לרווחת הקהל הקדוש ששר ושמח שמחה עצומה ביחד עם הרבנים החשובים שהגיעו להשתתף בכנס מיוחד זה.

את הערב הקדוש הנעימו בשירה ופיוט כמיטב המסורת המרוקאית הפייטנים המהוללים מר מאיר שטרית הי"ו ומר בנימין בוזגלו הי"ו.

לפני כשמונה שנים נפתח המקום הקדוש המרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" על שמו של שגיא גוזל נ"ע זיע"א אשר היה מזכה רבים גדול אשר בנה את הישיבה להחזרה של ילדי אשדוד והסביבה ליהדות ועזרה לזולת ולהיות אנשים טובים יותר כמה שאפשר. אך הנורא מכל קרה שבמהלך בנייתו של הישיבה נפל שגיא מאחד החלונות ונהרג.

הרב אילן גוזל הי"ו אחיו של שגיא עליו השלום המשיך את חלומו של אחיו ופתח את הישיבה, ועשה זאת על שמו של שגיא, וגם על שמו של חברו של שגיא, יעקב, כדי לעשות את מה שרצה שגיא, והיום נחשב המקום כמוכר ביותר בארץ ובעולם ונערכים בו הילולות וכנסי התעוררות לתושבי העיר אשדוד והסביבה.

רבנים חשובים הגיעו לכנס הקדוש וסיפרו בשבחו של סידנא בבא חאקי ואלו הם: הרה"ג יהודה סבח שליט"א, הרה"ג מאיר אבוחצירא שליט"א, הרה"ג יוסף שיינין שליט"א, הרה"ג יעקב אבוחצירא, הרה"ג דויד אבוחצירא שליט"א, הרה"ג אברהם חפוטא שליט"א ובמעמד בנו וממשיך דרכו של סידנא בבא חאקי הרה"ג יחיאל אבוחצירא שליט"א ועוד מספר רב של רבנים אחרים ואישי ציבור מקומיים אשר באו להשתתף בערב הקדוש .

שלומי אזולאי צלם סוכנות הידיעות "חדשות 24" תיעד.





















1
( Hide )
  1. תשתדלו להתחיל לרשום שמות של האנשים בתמונות
    ...לא מי שבקהל
    יישר כח

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC