דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

למרות הירידה בתיירות: החרדים נוהרים לאנטליה

0
גורם במשרד התיירות הטורקי לעיתונאים חרדים: "יש ירידה בתיירות, אבל אנו נערכים השנה לעלייה במספר התיירים הישראליים"

משלחת העיתונאים החרדיים והדתיים שביקרה באנטליה בשבוע שעבר, נפגשה עם גורם בכיר במשרד התיירות הטורקי המופקד על מחוז אנטליה. העיתונאים ביקרו באתר הנופש שיופעל בפסח הקרוב במתכונת כשרה למהדרין ועמדו מקרוב על ההכנות לקראת התאמתו לציבור דתי למשך ימי הפסח.

יום למחרת הודעתו של שגריר טורקיה על סיום תפקידו בישראל, מתייצב גורם טורקי ואומר במפורש "המתיחות אינה קשורה לתיירות או לישראלים, הויכוח הוא בין פוליטיקאים". במפגש עם עיתונאים חרדיים באנטליה דיווח גורם בכיר במשרד התיירות כי בשנה האחרונה חלה ירידה של כ 40% במספר הישראלים המגיעים לעיר שנחשבת לפופולארית ביותר בקרב הישראלים, אנטליה. הגורם אמר "הבעיה בין המדינות היא ברמות הגבוהות, טורקיה בטוחה מאד עבור התייר הישראלי. בסופו של דבר כולנו שוחים באותה בריכה, אני מקווה שהשנה תחזור התיירות למתכונתה הרגילה".

משלחת העיתונאים לטורקיה - צילום יהודה שלזינגר - ישראל היוםמשלחת העיתונאים לטורקיה - צילום יהודה שלזינגר - ישראל היום

הטורקים נערכים לחזרת הישראלים כפי שהיה קודם למתיחות בין שתי הממשלות, בשיחה עם הכתבים מסרו נציגי הממשלה כי שכרו משרד פרסום ישראלי ע"מ לשווק את אתרי התיירות במדינה וכן ישתתפו בתערוכת התיירות בתל אביב בקרוב. הם גילו כי כל יהודי המגיע למדינה זכאי להכניס 2 קילו מטען נוסף של מזון כשר. בסיורים שערכו העיתונאים בשווקי העיר הם נפגשו באופן בלתי אמצעי עם האזרחים ושמעו על הגעגועים לתיירים הישראלים, "אין שום מתיחות בין האנשים, זה רק הממשלות שלא מסתדרות מספיק", אמרו לכתבים.

אהרון ליפנר, יזם התיירות שיפעיל בפסח הקרוב את מלון הנופש Kemer resort בצפון אנטליה, קיים סיור לעיתונאים באתר הנופש המיועד. בשבועיים שלפני שבת הגדול יוכשר המלון כולו ע"י צוות משגיחים בראשות הרב אליהו רוטנברג שיעניק 'הכשר' לפסח ואף ישהה

KEMER צילום מהאוירמלון KEMER צילום מהאויר

במלון במהלך כל החג. הנופש בפסח יפעל לאורך כל ימי החג במתכונת "הכול כלול" 24 שעות ביממה. הפעילויות במקום יכללו הרצאות, הפעלות, הופעות מוסיקה ובידור, טיולים ואטרקציות. את התחום הקולינרי יובילו שף מדופלם ובעל ניסיון וכן קונדיטור בעל רזומה עשיר שיוטסו מישראל וישהו כל העת במקום.

בין מתקני המלון שעומדים לרשות הנופשים, בריכה פנימית נפרדת מחוממת, אולם באולינג בתוך המלון, מכון כושר משוכלל. ספא מפואר ענק ומדשאות ירוקות. למלון דרגת תיירות של 5 כוכבים המבטיחים חוויה והנאה.

החברה משווקת שלוש חבילות נופש, עיקריות:
• מערב פסח (ראשון, 28/03) עד אחרי פסח (שלישי, 06/04)
• מערב שבת הגדול - עד אחרי פסח (שלישי, 06/04)
• מלמחרת חג ראשון - יום רביעי, (31/03) עד אחרי פסח (שלישי, 06/04)

בתוך כך הושקה חבילת נופש ייחודית ומוזלת לשבת הגדול "הכול כלול". תמורת 800$ לזוג (כולל טיסות, העברות ואירוח על בסיס פנסיון מלא הכול כלול) יזכה כל מי שחפץ בשבת התרגעות אחרי הניקיונות ולפני הפסח.

היזם אהרון ליפנרהיזם אהרון ליפנר

סוויטה במלון
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC