דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

'עשה עשה' כבר בחנויות והשיר 'אשרי מי' | להאזנה

2
שלומי גרטנר, שהפתיע לפני שנתיים והתפרסם עם האלבום "ניסים" מיצב את עצמו בשורה הראשונה של המבצעים החסידיים בעת הזאת, מגיע לחנויות המוסיקה בארץ ובחו"ל עם אלבום חדש, מושקע ומבריק שזכה לתשואות עוד בטרם שיצא. ב"עשה עשה" לחנים שכתבו יוסי גרין, ר' פנחס וובער, איצי וואלדנר, איצי גורביץ, מוטי אילוביץ וברוך לוין ועובדו ע"י טובי המעבדים - לייב יעקב ריגלר, משה לאופר, אלי לישנסקי, שי בכר וישראל לאם.

"הרבה מהשירים אצלי", אומר גרטנר, "כמו נשמת כל חי, ראה נא, מן המצר, אין כאלוקינו, יברכך, הם בעצם פירוש מילות התפילה, אם רוצים לדעת את פירוש המילים, צריך להאזין לשיר. המנגינות התלבשו על הפירוש, דרך השיר יאהבו את המילים יותר והפוך". ואכן, "עשה" מסתמן כלהיט חדש ומקפיץ. "כתוב בשו"ע שמי שמכוון במילים, תפילותיו מגיעות ישר לרקיע, לכיסא הכבוד. זאת זכות גדולה להלחין מילים כאלה חשובות והלוואי וזה יזכה את הרבים".

שלומי גרטנר
שלומי גרטנר


את 14 שירים באלבום החדש, הפיקו הצמד 'טים הפקות' של יוסי טיברג וגרשי מושקוביץ. הרצועות באלבום מובילות את המאזין במסע ארוך של למעלה משעה בנבכי הניגונים, הטקסטים המיוחדים והעיבודים המרהיבים. אחת ההפתעות באלבום הוא ללא ספק "שיר היומולדת" ('Happy Birthday') השיר היהודי הראשון העוסק בחגיגות יום ההולדת, שהלחין יוסי גרין המבוסס על תהילים פרק ב', "ה' אמר אלי בני אתה, אני היום ילדיתך"...!

גרטנר מסכם את העבודה הארוכה על האלבום כחוויה גדולה ונערך להתחיל לעבוד על האלבום הבא בע"ה. "העבודה עם המוסיקה היא חוויה גדולה ומקרבת. בחרנו לסיים את האלבום עם הרצועה האחרונה – 'יברכך השם וישמרך'. אני מאמין שזה סיום ראוי, בברכה".

האלבום מופץ בישראל ע"י גרינטק, חברת המוסיקה הגדולה בישראל.
יחסי ציבור: קובי סלע יחסי ציבור כהלכה

לחצו להאזנה ל'אשרי מי' מתוך האלבום








עשה עשה - האלבום החדש של שלומי גרטנר
2
( Hide )
  1. נשמע שיר מבטיח

    השבמחק
  2. שיר נחמד עם מסר ברור להולכים אחרי מלכות אדום שבארץ הקודש !

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC