דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

דילטורס: לצאת לחופשה אפשר גם ברגע האחרון!

0
בשבועיים האחרונים בשעות הבוקר של יום שישי, קיבלו מספר עיתונאים שיחת טלפון מפתיעה: על הקו היה נציג חברת דילטורס - חברת התיירות של הציבור החרדי, שהזמין אותם לארוז את מיטלטליהם ולצאת לשבת חופשה באחד מבתי המלון היוקרתיים. בכך ניתן האות לפתיחת מבצע חדש שיופעל בכל חמישי ושישי בשבועות הקרובים. אך לא רק עיתונאים יופתעו ויוצאו לחופשה, גם לקוחות החברה המתקשרים להזמין חופשה לשבת עשויים לגלות כי נבחרו אקראית, וכי החופשה שרכשו תוזל בחמישים אחוזים ממה שנאמר בעת ההזמנה.

הרעיון שעומד מאחורי יוזמת דילטורס נובע מהרצון להביא בשורה לציבור החרדי שאין מגבלה של שעה וזמן לרכישת חופשה. יתירה מזאת, אפשר להזמין חופשה של הרגע האחרון, לכתחילה ולא בדיעבד. אלי בן גד מנכ"ל דילטורס, מסביר כי מה שעומד בבסיס עקרונות השירות זאת ההכרה בסגנון החיים בציבור החרדי, "אצלנו בדילטורס מתאימים את הדילים לציבור והציבור איננו צריך להתאים את עצמו למה שיש...".

ואכן, מתוך הבנה לצרכי המגזר החרדי, הוחלט כי שעות הפתיחה של דילטורס תהיינה מעבר לסטנדרט המקובל בענף התיירות. מלבד שעות הפתיחה ה'רגילות' במהלך השבוע- מתשע בבוקר ועד שבע בערב, בחמישי מספקת החברה מענה עד השעה תשע בערב, ובשישי בין שמונה בבוקר לשתיים עשרה בצהריים.

מוקד הטלפון הייעודי של דילטורס עומד לרשות הלקוחות 24 שעות ביממה: 03-7584758

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC