דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אודי דוידי 'מביטה בחלון' | הקליפ הרשמי

0
הוא מכר תוך פחות מחמש שנים יותר מ- 70,000 עותקים. הוא כבר הופיע בפני מאות אלפים. אם עדיין לא ניחשתם?, קוראים לו: אודי דוידי

בשבועות האחרונים מככב אודי בפלייליסט של גלגלצ ובתחנות הרדיו ברחבי הארץ וללא ספק אודי דוידי הוא השם החם בתעשיית המוזיקה שמגיעה מן המגזר הדתי , אלבומו הרביעי "רוחות טובות" נושק למעמד של אלבום זהב ועכשיו הוא מוציא קליפ לסינגל השני מתוכו "מביטה בחלון".

אודי דוידי נושם חולם ומדבר מוזיקה אודי כותב, מלחין ומפיק מוסיקה המושפעת מלהקות רוק ואמנים מחו"ל, שירים קצביים עם הפקה מוסיקלית מושחזת, רוק המשלב אלמנטים מגוונים, טקסטים אישיים ומביא איתו הרבה שמחת חיים ונוכחות בימתית.

דוידי התפרסם בזכות המופעים שלו ומוסיקת הרוק הבועטת, על הבמה אודי ולהקתו נותנים מופע רוק מהודק ומהוקצע. שירים מכל האלבומים. הופעותיו משלהבות אלפי אנשים ששרים את מילות כל השירים.

הסינגל הראשון "אם אין אני" מתוך אלבומו "רוחות טובות " התקבל בחיבוק גדול בתחנות הרדיו השונות ובמשך 6 שבועות צועד במצעד של רשת ג' והיה שיר השבוע ברדיו דרום , רדיו ירושלים, רדיו אמצע הדרך ואחרים.



נתוני מכירות:
2004 - יצא האלבום הראשון ""דבר אליך" דבר האלבום זכה להצלחה בקרב קהל חובב מוסיקה יהודית, ובעקבותיו החל אודי להופיע עם ההרכב שלו האלבום מכר 13,000 עותקים
2006 - יצא אלבומו השני "חוזר אלייך" מכר 20,000 עותקים
2008 - האלבום "לכל זמן" עם הלהיט "תחשוב טוב"- מכר 20,000 עותקים
2009 - "רוחות טובות"- אודי מוציא את האלבום הרביעי בערב שבועות ותוך 4 ימים מכר 12,000 עותקים! מהדורה חדשה מודפסת והאלבום ממשיך למכור ומתקרב למעמד של אלבום זהב.

ב28.2.10 יופיע 'אודי דוידי' ביחד עם מידד טסה, אבי בן ישראל, נתנאל ישראל, יקיר ונה, יוסי אזולאי, ישי מעודה ואמיר אליהו באולמי שירת ירושלים בהפקה בלעדית ל'דוס מיוזיק והמלכים' כנסו לפרטים על מופע פורים בירושלים.

אודי דוידי מביטה בחלון
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC