דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אפרים לופט – 'המבדיל' | להאזנה

0
באלול תשס"ז נערכה בבני ברק אסיפה של רבנים ועסקנים, "שלוחי ונציגי גדולי הדור", שדנו בהשפעת המוסיקה והזמרים על נפשות הציבור. שם הביעו צער גדול שבתקופתנו משתמשים נגנים רבים ב"מוסיקה שלילית" שמקורה בגרועות שבאומות ומלבישים אותה על פסוקים מהתנ"ך, מאמרי חז"ל וקטעים מהתפילות ויש בכך השפעה שלילית וגרועה על השרים והשומעים, במודע או שלא במודע. הוחלט שם שהדבר מחייב מתן פיקוח הכשר על דיסקים המופצים בציבור החרדי ולצורך זה הוקם "ועד הרבנים לנגינה יהודית" ע"מ לשמור על טהרת הנגינה בלי פשרות כלשהן.

כעת יוצא הדיסק הראשון בסדרת "השיר והשבח" עם הכשר ועד הרבנים לנגינה יהודית - "המבדיל" – שירים מובחרים לשבת קודש בלחניהם של גדולי ישראל מכל התקופות, בביצוע תזמורת גדולה ומקהלה וסולנים (שמואל ברונר, יעקב משה סלומון ונחום גירון). מפיק הדיסק הוא הרב אפרים לופט, מלחין ומומחה חרדי למוסיקה קלאסית ויהודית, שיחד עם המעבד והפסנתרן ר' אורי ברנר כתבו עיבודים ברמה מקצועית "שטרם נשמעו בעולם המוסיקה היהודית", הנגנים גויסו מתוך התזמורת הפילהרמונית הישראלית.

הדיסק מוצע במחיר מוזל לבני תורה ומצורפים אליו כללים לנגינה כשרה: "הגיטרה החשמלית וגם גיטרת הבס אינם מתאימים לנגן במוסיקה יהודית", קובעים הכללים, "וכן יש להימנע מלהשתמש בסקסופון".

לחצו להאזנה:









מחיר הדיסק ברשת חנויות גרינטק: 50 שקלים

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC