דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

חנניה מזרחי עם כל הנשמה בקול חי

0
מערכת 'דוס מיוזיק'.

הדרך חזרה לאופקים מקום מגוריו של חנניה מזרחי, מהאולפן של 'רדיו קול חי' היתה משמחת מאוד. כאשר בשבוע שעבר התארח בתוכנית 'מוצ"ש מוסיקאלי' בהגשתו של יוסי אייזנטל. חנניה הציג את אלבומו הראשון "כל הנשמה" .

יוסי התוודה כי לא שמע את החומר עד עתה ותוך כדי שמיעת השירים בפעם הראשונה התפעל ושיבח את השירים, העיבודים והסאונד האיכותי.

חנניה כבר קיבל בעבר תגובות מקצועיות חיוביות על אלבומו שבו השקיע במיטב הנגנים ובהקלטה באולפן מקצועי ברמה גבוהה. אך הפעם בתוכנית היה משהו שונה. מה שהפתיע את חנניה ואת יוסי בעצמו היו כמות התגובות הנלהבות והמפרגנות בצורה בלתי רגילה של כל שיר ושיר.

חשוב לציין שהדיסק מורכב מכל מיני סגנונות של שירים במקצבים שונים וקהל המאזנים התחבר לכל שיר ושיר. המכנה המשותף של כל השירים היה עצם היותם מרגשים מאוד - תגובה של אחת המאזינים "לא שמעתי אף פעם כאלה שירים מרגשים קול מהלב ומרגש!"
ועוד תגובה- "כל רגע אתה מפתיע עם שיר יותר יפה מהקודם! איזה קול מדהים! "- תגובות בסגנון הזה זרמו לתכנית ללא הפסקה והשאירו את חנניה נבוך מאוד מהסיבה שכל רצונו בהוצאת הדיסק היה ויהיה - לפרסם את שם השם ולא את עצמו.

ולכן ראה לנכון להעביר בכל הראיונות שעשה בעבר וגם היום את המסר שליוה אותו לאורך כל הדרך והוא קירוב לבבות וחיזוק האמונה. תגובתם של המאזינים היוו אישור לקבלת המסר הזה.

כתבה מאזינה "לפי דעתי הגעת למטרה שלך אחלה שירים שבעולם" ועוד " אנו מחכים לדיסק הבא ושיהיה אך ורק בסגנון הזה" והוסיפו וביקשו מחנניה להמשיך בכיוון הזה ובסגנון הייחודי והמרגש.

כל מה שהתרחש שם באולפן מצד המאזינים היה מאוד אמיתי וחשוב מבחינת חנניה. חשוב לציין שהוא לא הודיע למכריו שהוא מתראיין בתוכנית מלבד לאישתו, לכן הוא הרגיש שהוא קיבל משוב אמיתי ולא צפוי ברמת ההתענינות, על השקעתו באלבום במשך שלוש השנים האחרונות ובמיוחד שמח על הצלחתו להעביר את המסר הרוחני שהיה המטרה העיקרית.

בסוף התוכנית הפתיע יוסי אייזנטל את חנניה והדפיס לו את כל התגובות של המאזינים, מה שהוא לא נוהג לעשות על פי דבריו והגיש אותם לחנניה לאות ההערצה הרבה שנבעה מהם. חלק מהתגובות היו - " ואו איזה קול מהמם" הוא ענק! איזה שירים! מדהים! מדהים!" ועוד אחד המאזינים אף הגדיל והשמיע תרעומת מסוימת ושאל -"איך לא שמענו על הזמר הזה קודם?!" והציג את הדבר כמחדל ממש.

מה עושה חנניה היום?
חנניה משלב עבודה וגם לימוד תורה אך אינו מופיע בשלב זה כי מקדיש את זמנו הפנוי ללימוד תורה ויתחיל להופיע בעיתוי הנכון סביב הרעיון שמוביל אותו והוא חיזוק האמונה וקירוב לבבות לאבינו שבשמיים.בתוכנית סיפר חנניה שהוא עובד על חומר חדש ומקורי ונראה לו כמשובח יותר.

לאחרונה החליט לשתף פעולה עם זמרים אחרים ומפיקים המתחברים לסגנון ואף לכתוב ולהלחין להם. בסוף התוכנית חנניה לא שכח להודות בהתרגשות גדולה לכל המאזינים על ההשתדלות בשליחת התגובות ומזמין אותם לרכוש את האלבום "כל הנשמה" דיסק שיכול בהחלט לזכות אותם להתעלות רוחנית אמיתית.

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC