דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

לראשונה יעקב שוואקי יופיע ביש"ע

0
מערכת 'דוס מיוזיק'.

ביום רביעי כ' בסיוון 02.06.10, גדול הזמר החסידי יעקב שוואקי יופיע באפרת בגוש עציון. יפתח את האירוע, זמר אורח- בן סנוף עם שני שירים מתוכם שיר מיוחד לכבוד גלעד שליט ולנעדרי קרב סולטן יעקב אשר נחטפו באותו יום בו מתקיימת ההופעה. לאירוע הוזמנו מעל 100 חיילי הסדר מחטיבת כפיר המשרתים בגזרת גוש עציון.

ביום רביעי כ' בסיוון, 2.6.10 בשעה 20:00 בערב ,תתקיים הופעה ייחודית של גדול הזמר החסידי יעקב שוואקי ביישוב אפרת בגוש עציון. האירוע יתקיים תחת כיפת שמיים ב"מתחם המופעים" וישולב בו מופע זיקוקים מרהיב. מדובר בהופעה הראשונה של הזמר ביהודה ושומרון, וזאת תהיה ההופעה היחידה והבלעדית של שוואקי בגיחה זו. האירוע בחסות העיתון מקור ראשון, המועצה המקומית אפרת והמחלקה לתרבות תורנית במשרד החינוך. בנוסף, הוזמנו למופע קבוצה של כ-100 חיילי הסדר מחטיבת כפיר המשרתים בגזרת גוש עציון.

בהופעה שוואקי ישיר מטיב הלהיטים מכל הזמנים אך גם שירים מאלבומו החדש. בנוסף, זמר אורח מיוחד יפתח את אירוע: בן סנוף עם שני שירים מתוכם שיר מיוחד שיקדש לגלעד שליט ולנעדרי קרב סולטן יעקב אשר נחטפו באותו יום בו מתקיימת ההופעה.

לקראת הופעתו הראשונה ביש"ע הדגיש הזמר יעקב שוואקי כי ההתרגשות רבה:

"לפני מספר שנים הייתי אמור להופיע בגוש קטיף, אך הדבר לא יצא לפועל עקב לוח זמנים. ב"ה הפעם מקור ראשון הרימו את הכפפה ונזכה להיות ביישוב אפרת ולמעשה זאת תהיה ההופעה הראשונה שלי ביש"ע ".

הוא הוסיף:
"למרות שברוך השם ברבות השנים הופענו במגוון מקומות בארץ וברחבי העולם, האירוע באפרת מהווה מפגש משמעותי ומיוחד עבורי. שמעתי הרבה דברים טובים על האנשים החמים אשר גרים באפרת, זה מזכיר לי את ארה"ב בהן גרים כמו קהילות קהילות חמות של יהודים".

"אני מרגיש שתושבי יש"ע ממש שליחים של עם ישראל. בגופם ובנפשם. זוהי מסירות נפש גדולה לגור בחלקים שונים של מדינת ישראל. ברור שקל יותר לגור בירושלים או תל אביב, ולכן אני מתכוון לתת לאותם גיבורים את כל הלב בהופעה ב"ה. אנו תמיד משתדלים, אך נראה שהפעם צריך אפילו להשתדל קצת יותר כי מגיע להם"


ניתן לרכוש כרטיסים בכתובת: www.jtimes.co.il
ובטלפון: 052-4800188
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC