דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אבי בניון בסינגל חדש 'דרך לעבור' | להורדה

0


דוד ב.ד - דוס מיוזיק.

באלבום הראשון 'לא אוותר' (2003) המדיה התייחסה אליו כאל אח-של. באלבום השני "אברהם" (2007) הוא השתלב בפלייליסטים ושבר לא מעט מחסומים.

עכשיו אבי בניון ממשיך לסלול את הדרך בקריירה המוזיקלית שלו, לקראת אלבום שלישי שייצא לקראת סוף 2010

הקריירה המוזיקלית של אבי בניון ממשיכה ללבוש צורות חדשות. מצד אחד האמונה שלו מתבטאת יותר ויותר ביצירה, אולם מצד שני המעטפת המוזיקלית נשארת מערבית-חילונית. מצד אחד הוא וירטואוז גיטרה כפי שניתן לשמוע באלבום ובהופעות, ומצד שני העצמאות המוזיקלית חשובה לו, ולכן הוא מעדיף להמשיך להתפרנס בעבודת השיפוצים ביחד עם אביו.

מתוך קו התפר הזה משחרר בניון את הסינגל "דרך לעבור" מתוך אלבומו השלישי, שייצא בחודשים הקרובים. השיר הנו יהודי ומערבי. חילוני ודתי. מושקע מוזיקלית - אך פשוט במהותו.

במסגרת שיתופי פעולה עם אתרי אינטרנט מובילים ניתן הסינגל החדש להורדה בחינם. {לחיצה שמאלית בעכבר} מדובר בגישת שיווק הפונה יותר אל כיוון האינטרנט, במקביל להשמעות בכורה ולקטעי וידיאו המועלים לעמוד הפייסבוק של אבי, המקיים אינטרקציה קבועה ודו-סטרית עם קהל המאזינים.

אבי בניון על האלבום העתידי: "הפקתי את האלבום בעצמי, ביחד עם תומר מתנה, ומבחינתי זה שלב נוסף בהתקדמות המוזיקלית, כיוון שעד היום לא עסקתי בתחום ההפקה. הן מבחינת הטקסטים והן מבחינת הלחנים אני מרגיש שהאלבום הוא יותר אני ממה שעשיתי עד היום. זה אני נטו. עבדתי כאן בצורה שונה - את רוב המבנים של השירים יצרתי בבית, למדתי לעבוד קצת על מחשב, והגעתי מכוון מאוד לעבודה עצמה. יש באלבום הרבה כלים חיים, והוא פונה יותר לכיוון הרוק. כשזה משתלב עם שירה כמו שלי, פלוס גיטרות חשמליות וצלילים הודיים-אוריינטליים, יוצא משהו מעניין שקצת קשה לי להגדיר".








0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC