דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אלפים חגגו בראשל"צ לרגל 10 שנים לfdd | גלריה

2
מערכת 'דוס מיוזיק'.

עשר שנים יפיפיות חלפו מאז הוקמה חברת ההפקות fdd ע"י המפיק דוד פדידה והזמר ישי לפידות. אז איש עדין לא חלם על המהפכה הבינלאומית שחברת ההפקות תעשה בעולם המוזיקה החסידי והמזרחי כאחד.

הזמר הראשון שנכנס לבית החם של החברה היה הזמר אוהד מושקביץ בשנת 2002 חבר דוד פדידה למלחין האגדי יוסי גרין, יחד הפיקו את אלבום הבכורה של אוהד מושקוביץ. האלבום מכר עשרות אלפי עותקים בכל רחבי העולם, ואוהד מושקוביץ הפך לכוכב עולה במוזיקה היהודית.

אחרי שFDD הפיע את עולם המוזיקה היהודית בשנת לאחר שנה יזם והפיק פדידה את האירוע היוקרתי אנשי השנה במוזיקה היהודית - אירוע בין לאומי המצדיע מידי שנה לזמרים, המלחינים, המעבדים, הכותבים והיוצרים במוזיקה החסידית-יהודית בעולם . האירוע זכה להצלחה בקנה מידה עולמי ומאות השתתפו בו .

בשנת 2004 החלה המהפכה הראשונה עם הקמתה את להקת הילדים "קינדרלעך" ע"י דוד פדידה והזמר והיוצר ישי לפידות . במשך תקופה ארוכה נרקם הראיון במוחו של הזמר ישי לפידות . מאות זאטוטים, דתיים וחרדים, צבאו על דלתות אולמי קראט ברמת גן, שם ישבו ישי לפידות, המוח שמאחורי, עמירן דביר על הצד המוסיקלי, קלוד דדיה על הצד הכוריאוגרפי ודוד פדידה על ההפקה תוך זמן קצר פרצה להקת הקינדרלך את גבולות המוזיקה החסידית ושמה מוכר בכל בית יהודי בארץ ובעולם , אלבום הבכורה של הקינדרלך הוא מהאלבומים הנמכרים במוסיקה הדתית-חרדית, אם לא ה-נמכר שבהם ,
בשנת 2007 שידר ערוץ 1 - ערוץ הטלוויזיה הממלכתית של ישראל, סרט דוקומנטארי על פריצתו של דוד פדידה לעולם ה"שואו ביזנס" העולמ בשנת 2009 שידר ערוץ 24 – ערוץ המוסיקה של ישראל, פרק בסדרת זמר חתונות על להקת הקינדרלעך בניהולו של דוד פדידה

בשנים האחרונות הצטרפו לחברת ההפקות עשרות אומנים מהמיטב שבמיטב הנחשבים מהשורה הראשונה במוזיקה היהודית בינהם : אמן הכינור היהודי והאירי דניאל אהביאל בשנים האחרונות הוציא דניאל אהביאל מעל 4 אלבומים, ומעלה ברחבי העולם את המופע "לב העולם אתה" המשלב: נגינה בכינור משולבת בקטעי שירה וסיפור . כיום נחשב דניאל לאחד הכנרים המשובחים והמקצועים בעולם, הכוכב העולמי ילד הפלא יונתן שיינפלד הפציע כבר בגיל 8 בתור סולן להקת "הקינדרלך" . במשך 5 שנים ככב יונתן כסולן הלהקה והפך לדמות מעורצת בארץ ובעולם , בשנה שחלפה לרגל הבר מצווה שחגג השיקה חברת ההפקות אף . די . פרודקשיין את הדיסק "כולנו יחד" שלהיטיו כבשו את תחנות הרדיו ומצעדי הזמר עוד בטרם הגיע לחנויות במהלך השנה החולפת הופיע ילד הפלא יונתן שיינפלד בעשרות הופעות . אירועים . ודינרים ברחבי הארץ והעולם. האלבום המיוחד שלו פרץ את גבולות המוזיקה החסידית ושמו מוכר בכל בית יהודי בארץ ובעולם , עם תחילת השנה החדשה הפתיע FDD עם כוכב הזמר הים תיכוני איציק דדיה,שכובש את הקהל בקולו הקטיפתי הנדיר וסלסוליו הייחודיים ובקרוב צפוי להוציא דיסק בכורה , ההרכב המוסיקאלי של גרשון פריישטט הלהקה קבעה סטנדרטים גבוהים בכל תחומי המוזיקה בהופעות ואירועים פרטיים, והיא מלווה את מיטב אמני המוזיקה החסידית והישראלית בארץ ובעולם. , הרכב כלי המיתר האלקטרוני לה פרסטיז'הרכב כלי מיתר יוקרתי ומקצועי. נגני ההרכב הם מהתזמורות המובילות בארץ. ייחודה של לה פרסטיז' הוא השילוב בין כלי הנגינה הקלאסיים למקצבים האלקטרוניים.

להקת הפופ אוף שימחעס להקת הדאנס היהודית "דאנס אוף שימחעס" הוקמה בשנת 1995 על ידי המוזיקאי ישי לפידות כלהקת פופ יהודית חדשנית. אלבומי הלהקה הפכולפופולאריים בקרב דתיים וחילוניים, ואוף שימחעס נהיו שגרירי הזמר החסידי המודרני בישראל ובקהילות היהודיות ברחבי העולם , להקת בני הישיבות "ישיבה בויס" שהוקמה ע"י הזמר והיוצר אלי גרסטנר. אלי גרסטנר הוא מהיוצרים המובילים במוזיקה החסידית בארה"ב. אלי גרסטנר הקים את להקת "החברה", שמכרה עשרות אלפי אלבומים בכל רחבי העולם הלהקה מיוצגת בישראל ע"י משרד ההפקות אף. די. די. פרודקשיין ועוד מגוון אמנים ויוצרים מהמובילים במוזיקה היהודית ..

אמש חגגה חברת ההפקות אף . די . די . פרודקשיין עשר שנים של עשיה ונשמה !
העיר ראשון לציון זכתה לארח במסגרת פסטיבל היין את האירוע ששדבר את כל השאים ! . ואלפי אנשים מכול רחבי הארץ באו להגיד תודה ! לחברת ההפקות המדהימה . ולאנשים מאחורי הקלעים דוד פדידה וישי לפידות ..

הערב נפתח בשעה 20:00 בערב עם הזמר והיוצר ישי לפידות . שהעלה בזה אחר זה את טובי האומנים . אוהד מושקביץ . כוכב הפלא יונתן שיינפלד . התגלית איציק דדיה . הכנר הבינלאומי דניאל אהביאל . להקת "הקינדרלך" החדשה בשילוב ילד הפלא וסולן הלהקה בעבר יונתן שיינפלד . החזן דב הלר . להקת "צמד רעים" .

במהלך הערב נערכו דואטים מיוחדים בשילוב הכוכבים יונתן שיינפלד ואיציק דדיה . ובשילוב כל אומני אף . די . די . פרודקשיין על במה אחת . השיר שהפך ללהיט הערב היה השיר החדש אבינו מלכנו ..

קהל האלפים שהשתתף באירוע נהנה מכול רגע ! וההופעה הסתיימה רק בשעות הקטנות של הלילה .

בהפקות אף . די . די . פרודקשיין מבקשים להודות לאלפים שנטלו חלק . ומביטיחים בקרוב דיסק חדש לילד הפלא יונתן שיינפלד . דיסק בכורה לאיציק דדיה . דיסק חדש ומיוחד ללהקת "הקינדרלך" ועוד ..

אז לא נשאר לנו רק לאחל המון מזל טוב ובהצלחה !


עזרה בהכנת הכתבה ותמונות: אוהדי יונתן שיינפלד בפייסבוק





2
( Hide )
  1. היה הפקה כל כך ענקית ומושקעת וכל מה שאתם מביאים זה כמה תמונות מסכנות וגם הם באיכות על הפנים?

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC