דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

לראשונה כל זמרי תימן באלבום חדש - 2 חוויאג'

3

מערכת 'דוס מיוזיק'.

לראשונה כל זמרי תימן מתאחדים לפרויקט חדש - ציון גולן, אבי סינוואני, סגיב כהן ,נתי לוי ,חיים ישראל ,דקלון ,יאיר גדסי ,אביעד יחיא ועוד זמרים יוצאי תימן מקשת מוזיקאלית רחבה מתקבצים לפרויקט חדש של הזמר והיוצר הדר בן ציון שמחזיר את כולם אל הניגונים והצלילים המוכרים מבית אבא באלבום דואטים חדש בסגנון אתני -תימני.

אלבום הדואטים החדש כולל חומר מקורי בשיריו ובלחניו ומקבץ את גדולי כינורות תימן. דתיים, חרדים, לצד חילונים משתפים פעולה באלבום ראשון מסוגו שאותו מוביל בן ציון .עם חומרים מקוריים שעל רובם חתום בן ציון עצמו או אביו יחיאל בן ציון .

"הרעיון הוא שימור המסורת" מסביר בן ציון,"היוזמה לפרויקט היא מתוך רצון לשימור השירה התימנית ולהמשכה , יוצאי תימן מושמעים יותר בשנים האחרונות אך לא תמיד בניגונים המוכרים מבית אבא ולשם רציתי להחזיר אותם ואת הדור הצעיר".

באלבום אותו עיבד ישי דנוך 12 דואטים ושיר בונוס אותו שר בן ציון לבד , רוב הלחנים באלבום הולחנו ע"י בן ציון עצמו ,למעט שיר אחד אותו הלחין ועיבד סגיב כהן למילים מהמקורות .באלבום דואטים עם הזמרים ציון גולן,סגיב כהן,חיים ישראל,אביעד יחיא,נתי לוי,דקלון,יאיר גדסי,ינון צדוק, דוד דהרי,אבי סינוואני וזיו בן ציון (בנו הצעיר של הדר).

את דרכו המוזיקאלית החל בן ציון בתקופת שירותו עת שימש כסולן בלהקת הרבנות הצבאית.עם שחרורו החל להופיע עם
הרכב רחב של נגנים באירועים והקליט אלבומים חסידיים לצד ספרדיים בניהם :אור ראשון, כוכבים שרים פורים ועוז והדר .כיום נחשב בן ציון לאחד מהאומנים הבולטים בז'אנר הדתי.


3
( Hide )
  1. מגניב ביותר שמעתי את הדואט עם חיים ישראל פשוט סוף הדרך הדר בן ציון תמשיך עם פרויקטים מהסוג הזה ואשריך שאתה דואג לשימור מסורת תימן המעטירה ולחיים ישראל אני ממליץ לעבוד על אלבום תימני אתה שר פ33ה בתימנית אין עליך ובהצלחה לכל התימנים אין עליכם!!! שבת שלום לכל עם ישראל

    השבמחק
  2. אתם ענקים דיסק פצצה גאווה לעדתינו אין עליכם !

    השבמחק
  3. רחמנא לצלן כנגד כל פסקי גדולי הדור !!!

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC