דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

ישיבת שלעבים בשיר חסידי לרגל חגיגות היובל

0

מערכת 'דוס מיוזיק'.

הזמרים דב הנדלר, ישראל פרנס והאחים שמואל ואריה ברונר - בוגרי ישיבת שעלבים, יבצעו לראשונה שיר חסידי חדש שהופק במיוחד לרגל חגיגות היובל לישיבה. יחד איתם יופיע החזן העולמי יעקב מוצן, אשר שכל את אחיו (תלמיד הישיבה) במבצע שלום הגליל. האירוע יתקיים ביום שלישי 12.10.10.

ביום שלישי הקרוב (12.10.10) תחגוג ישיבת שעלבים 50 שנה להיווסדה באירוע ענק שיתקיים בקמפוס הישיבה.
באירוע יופיעו הזמרים דב הנדלר, ישראל פרנס והאחים שמואל ואריה ברונר – בוגרי הישיבה. בנוסף, יופיע איתם החזן העולמי יעקב מוצן, אשר שכל את אחיו אברהם חיים מוצן הי"ד (תלמיד הישיבה) במבצע שלום הגליל.

לרגל האירוע יבצעו הזמרים שיר חדש ומיוחד שהולחן ועובד ע"י המוזיקאי הנודע ר' משה מרדכי (מונה) רוזנבלום. השיר מבטא את הקו החינוכי של הישיבה ומתבסס על המשנה מפרקי אבות: "הלומד על מנת לעשות מספיקין בידו ללמוד וללמד לשמור ולעשות".

המפיק המוזיקלי של האירוע - הזמר דב הנדלר מספר: "הפקת השיר נערכה ברמה גבוהה במיוחד באולפני גל קול בשילוב 10 נגנים מהשורה הראשונה, דוגמת הגיטריסט אבי סינגולדה, הבסיסט אריה ברקוביץ והמתופף ברק בן צור.

את כלי הנשיפה הוחלט להקליט בארה"ב, עם צוות נגנים מקצועי במיוחד בניהולו של הטרומבוניסט דני פלאם, אותו אני מכיר שנים רבות מהופעות וחתונות כאן בארץ. ההקלטות של הנשפנים נעשו באולפן הקלטות בארה"ב כאשר המעבד והמנצח מונה רוזנבלום נמצא בישראל, צופה בשידור חי בהקלטות דרך האינטרנט, מעיר ומתקן עד לפרטים הקטנים ביותר. לאחר מכן ההקלטה נשלחה דרך הרשת לאולפן בישראל ושולבה עם שאר כלי הנגינה ושירתם של הזמרים והמקהלה. התוצאה היא מהאיכותיות והטובות ביותר ואתם מוזמנים להאזין ולהתחבר".











0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC