דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אחרי 200 שנה הגיע דואר מאומן | ראש בראש

0
המדור הבא הוא מדור חדש שמצטרף לשניים הקצת יותר ותיקים, הכתב הבא שמצטרף למדור ההמלצות הינו נתנאל לייפר. במדור חדש שייקרא 'ראש בראש' ימליץ נתנאל על אלבומים חדשים וייתן עקיצות לכל כיוון {חיוביות כמובן}.

נתנאל לייפר - ראש בראש

האלבום הבא שנדבר עליו הוא לא רק דיסק... הוא חלק ממארז של... בולים וספר כן אתם קוראים נכון בולים של דואר.. לרגל 200 שנה לפטירתו של ר' נחמן מברסלב הוציא השירות הבולאי גליון בולים ספר ודיסק משיריו ולחניו של ר' נחמן ותלמידיו.

הדיסק נקרא איך לא בשם המתבקש "בשמחה תמיד", מדובר ברשימת אומנים מרשימה במיוחד שמופיעה בדיסק, שולי רנד ,אהרון רזאל, עדי רן, אברהם אבטובול, הכנר והמעבד המוכשר (זמן הגאולה,בית הקדושה) גדי פוגטש שהפעם גם שר סולו..., יוסף קרדונר וישראל דגן.

כל זמר מבצע שיר אחד לפחות, חלקם בדואט מדובר בשירים מוכרים שגדלנו על חלקם כמו מצווה גדולה, עוז והדר לבושה, כל העולם כולו, אם אתה מאמין, רובם מתבצעים בעיבוד מוכר ולא מחדש שום דבר במקרה הטוב...

מי שהוא מעריץ שרוף של אחד הזמרים הנ"ל ומוכן להקשיב לכל דבר שיוצא מתחת ידם יאזין לדיסק.

ניתן לציין את השיר אשרינו מה טוב חלקנו בביצועם של בית הקדושה - אברהם אבוטבול וגדי פוגטש שהביצוע והעיבוד שלו מעניינים מעט יותר משאר הדיסק. וכמו"כ את אהרון רזאל בשיר אם אתה מאמין שאיך שהוא הצליח קצת "לתקן".

הזמרים המעורבים בפרוייקט התפרסמו והצליחו בעיקר על ידי צורת הביצוע וההגשה המעולה שלהם ולא על ידי הקול שלהם שהוא בדרך כלל לא הצד החזק שלהם. ישנה תחושה שהם לא באמת השקיעו הפעם.

חבל... לא כל יום כאלה כישרונות מתקבצים לדיסק אחד, מחיר מומלץ לצרכן 49 שח לכל המארז.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC