דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

גד אלבז מגיע לאייפון

0
מערכת 'דוס מיוזיק'.

גד אלבז חרדי-ישראלי, בנו של הזמר בני אלבז ואחד הזמרים הבולטים בז'אנר המוזיקה החסידית-מזרחית. אלבז מופיע בעיקר בפני קהל דתי-יהודי ברחבי בארץ והעולם.

אפליקציית האייפון החדשנית של גד אלבז, מכילה את להיטיו הידועים ביותר, בפורמט STREAM, המאפשר האזנה מיידית ללהיטים, ברגע הפעלת האפליקצייה.

האפליקצייה, מסונכרנת בזמן אמת לעמוד הפייסבוק הרשמי של גד, ומעבירה מידע אודותיו למעריצים בכל רגע נתון.

בעזרת אופציית ה"רשתות", ניתן לגלוש לעמודי הפייסבוק וה-יוטיוב הרשמיים של גד.
להיטיו הגדולים ביותר של גד ניתנים להאזנה מיידית באפליקצייה, לוח הופעות בין לאומי, ביוגרפייה מלאה, גלריית תמונות, חדשות אודות האמן, ואף גישה בין-לאומית לאלבומיו של גד ב iTunes עם אפשרות רכישה.

בימים אלו אלבז עובד על אלבום נוסף שנקרא "חלק ממני" באלבום המלא לקחו חלק מעבדים ידועים כמו נדב ביטון איתי קלדרון וקובי "סאבלימינל" שמעוני. האלבום ייצא בהפקת " ZOAB "entertainment הסינגל הראשון שכרגע יצא מאלבום "חלק ממני" מילים נועם חורב לחן גד אלבז איתי קלדרון ומיטל דרזון..

חברת BalaBoom, מתמחה בפיתוח אפליקציות אייפון לאמנים.
פעילות הליבה של BalaBoom היא פיתוח יישומים ניידים עבור iPhone ו iPod.
עם דגש בלתי פוסק על איכות העיצוב, המשימה של Balaboom היא להכין את האפליקצייה הכי מוצלחת ללקוחות הכי מאושרים בעולם.

דרור כהן, מנכ"ל BalaBoom: "כשגד פנה אלינו, האתגר המיידי היה ליצור מוצר "נקי" אך חדשני, שייתן מענה לכלל הקהלים של גד, חילונים כדתיים, בארץ ובחו"ל. ואכן, תוך פרק זמן קצר ביותר, יצרנו את האפליקציה, לשביעות רצונו המלאה של גד, וזוהי רק ההתחלה. כבר עכשיו אנחנו עובדים על גרסה 2 לאפליקצייה, שתפתיע רבים בתחום המוסיקה...".

גד אלבז: "אני שמח שיש לי את האפשרות להיות חלק מקדמת הטכנולוגיה, ולהצליח להגיע למאסה של אנשים, בצורה המהירה ביותר, והידידותית ביותר. בחרנו לחלק את האפליקצייה ללא תשלום, כי אנחנו מאמינים שכל אחד צריך להיות נגיש למוסיקה שלי, בצורה הקלה, המהירה והנעימה ביותר...".

לינק לעמוד http://itunes.apple.com/us/app/gad-elbaz/id394881928?mt=8
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC