דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אהרון רזאל - דוסיפדיה

1
זוהר מלאכי 'דוס מיוזיק'.

אהרן רזאל נולד בב' באלול תשל"ד בניו-יורק בשם אהרן יוסף. כשהיה בן חודש עלתה משפחתו לישראל. שירת בצה"ל כמעבד מוזיקלי בחיל חינוך, וחזר בתשובה לאחר הצבא ביחד עם משפחתו [יונתן רזיאל הינו אח של אהרון רזאל]. בתום שירותו הצבאי הלך אהרון רזאל ללמוד בישיבות "שלום רב" בצפת,"נתיב דעת" בירושלים,וב"מכון מאיר".

אהרון רזאל שימש כקלידן של הלהקה המשפחתית,"להקת רזאל". את תחילת דרכו המוזיקלית עשה דווקא בתחום הקלאסי, אך לאחר שחזר בתשובה התחבר יותר למוזיקת הרוק שהוא עושה כיום. אהרון רזאל הינו בעל תואר שני במוזיקה [קומפוזיציה במוזיקה קלאסית] ומנגן במספר כלים מגיל צעיר. סגננו מהווה שילוב של ג'אז ובלוז יחד עם רוק אלטרנטיבי. תמליליו מתבססים על המקורות היהודים ועל כתיבה אישית וחלקם בעלי מסרים פוליטיים ודתיים. בשנת 1999 הוציא אהרון רזאל את הדיסק הבכורה שלו שנקרא: "מים רבים" בתום ארבע שנים אהרון מוציא את הדיסקים "זמן הגאולה",אשר זכה להצלחה רבה במגזר, ו"הסנה בוער". בשנת 2004 הוציא דיסק נוסף "שיר ציון". בתקופת תוכנית ההתנתקות הרבה להשתתף בהפגנות נגד התוכנית ולהסתובב ברחבי גוש קטיף ולהעלות שם את המורל, כשנתיים לאחר הפינוי הוציא את הדיסק "להיות מחובר" שעוסק בין השאר באירועי ההתנתקות.

אהרון רזאל מרבה להשתתף באלבומים כגון: "ימים כתומים","הנשמה לך 6" , "שושנה" - ניגונים מיוחדים של הרב המזמר שלא הוקלטו ביחד עם חיים דוד סרצ'יק ושלמה כ"ץ ועוד.
1
( Hide )
  1. למיטב זכרוני, האלבום הראשון היה דווקא "הסנה בוער", שיצא בשנת 1997 (כך גם מצוין על עטיפת הקלטת שברשותי)

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC