דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

גלריה מהקולות שבין היכל בית הכנסת להיכל האופרה

0
מערכת 'דוס מיוזיק'.

שילוב נדיר ומתבקש של מופע ענק המפגיש 3 חזנים מהמובילים בעולם: נתנאל הרשטיק יעקב שטארק וצודיק גרינוולד ואלן גלסמן זמר הטנור מהמטרופוליטן אופרה בניו-יורק
בליווי התזמורת הסימפונית חיפה המונה 65 נגנים בניצוחו של נועם שריף ומקהלת מכון תל-אביב לחזנות המונה 40 פרחי חזנות שהם דור העתיד בארץ ובתפוצות.

בקונצרט הגאלה המפואר בבית האופרה בתל אביב הוכרז על הקמת קרן מלגות אשר תישא את שמו של שלמה להט והוענקה כהוקרה ו"הכרת הטוב" למיסדי "מכון תל-אביב לחזנות", הלא הם שלמה להט וכן חיים וינר שהיה שותף נאמן לצ'יץ בחידוש מסורת החזנות הגדולה.

המשכן לאומנויות הבמה נבחר לארח את המופע כי גם משכן מפואר זה והגופים התרבותיים השוכנים בו, הם פרי חזונו ועמלו של "צ'יץ" כמו גם "מכון תל אביב לחזנות" אותו יסד ועודד.

תעודות הוקרה לשניים אלה הוענקו על ידי נשיא הכבוד של המכון הרב הראשי הרב ישראל לאו שליט"א ומטעם משרד התרבות בידי שרת התרבות והספורט לימור לבנת.

המופע בהנחייתו של פרופ' דוד אלכסנדר ובבימויו של הבמאי ידוע השם משה אלפי הפגיש בין שני ההיכלות בתפאורה מושקעת תוך שימת דגש על אולם אופרה עם היכל בית הכנסת והאדירו את עוצמת חווית העושר האמנותי בטכניקה הווקאלית הראשונה במעלה ע"י המבצעים המכובדים עם המקהלה והתזמורת בקולותיהם ובצלילים הנדירים, לאווירת קדושה סוחפת המתאפיינת בהיכלות אלו.

בקונצרט שוזרו במלאכת מחשבת יצירות כדוגמת: קטעים מתוך "נאבוקו"/ ורדי, "מלוך על כל העולם", "כרמן"/ ביזט, "מה טובו אהלייך", "אב הרחמים" ובמיוחד לקונצרט יבצע החזן-זמר צודיק גרינוולד שתי יצירות חדשות שהולחנו ע"י יוסי גרין.

מאות רבות של שוחרי חזנות ואוהבי השירה מילאו את שורותיו של המשכן בערב המיוחד. "בין ההיכלות" - בין היכל התפילה והיכל השירה והזמרה.



0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC